دلنیادلنیا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره
پیوند عاشقانه ما پیوند عاشقانه ما ، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

نی نی خوشکله

فرشته کوچلوی مامان وبابا 6ماهگیت مبارک

1392/12/14 1:32
نویسنده : مامان دلنیا
316 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزدلم امروز با بابایی رفتیم واکسن 6ماهگیت وزدی .

اول قد و وزن ودور سرت وگرفتن .وزنت ماشالله 9/200 بود گفت خیلی چیز شیرین بهت ندم که اضافه

وزن نگیری .برا غذا خوردنتم خیلی عجله نکنم .قطره اهن ومولتی هم بهم داد .با یکی از خانوما بازیت

گرفته بود باهاش میخندیدی بعدش صورتتو بر میگردوندی و پشتم قایم میشدی خانومه با لهجه یزدی گفت

گف زدنش میاد میخواد باهام گف بزنه.بعدش رفتیم اتاق واکسیناسیون.

واکسن پای راستتو زد خیلی دردت اومد گریه کردی .باهات حرف زدم وبوسیدمت اروم شدی ولی دوباره

گریه کردی .واکسن دومم که زد با شدت بیشتری گریه کردی الهی بمیرم خیلی دردت اومد .

من جرات

نداشتم نگاه کنم .بعدش اومدیم خونه قطره استامینوفن بهت دادم 2ساعت خوابیدی بیدار شدی بعدش

واست سوپ درست کردم

چندتا قاشق خوردی حدود 2ساعت بیدار بودی .یه خورده گریه کردی بخاطر

واکسن بود .بعدش خوابیدی فدات بشم عزیزدلم الان که دارم این مطالب ومینویسم تو توخواب نازی

ساعتم 1/30شبه.عکسای 6ماهگیتم بعدا میذارم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان هلیا
14 اسفند 92 15:34
الهی قربونت برم دلنیا جونم ، دردت اومد خاله ایشاا... زودتر خوب میشی عزیزم
مامان دلنیا
پاسخ
خدانکنه عزیزم .اره خاله دردم اومد گریه کردم .مرسییییییییییییییییییی خاله جونم.
مامان ایلیان
14 اسفند 92 21:57
,وای وای وای من هنوزم که هنوز امپول میبینم فرار میکنم متنفرم از امپول فردا هم امپول 3 ماهگی ایلیانه، خدا به دادمون برسه از الان تموم تنم میلرزه قربونت برم دلنیا حرف این خانوم رو گوش نده، بخور چاق شی چله ش من بیام تورو بخورم و بچلونم ماشالا ماشالا ماشالا بوووووووووووووووووووووووووووووووس
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی .ایشالله ایلیان جونم بسلامتی وهیچ دردی واکسنشو میزنه .خاله فداش. بووووووووووووووووووووووووووووووس واسه ایلیان جون ومامان گلش.
سارا مامان اهورا
14 اسفند 92 22:20
آخی عزیزم قربونت برم اشکال نداره این واسه سلامتیته راستی خانوم خانوما 6 ماهگیت مبارک
مامان دلنیا
پاسخ
اره خاله جووووووووونم ولی خیلی درد داشت. مرسی عزیزم .اهورا جووووونمو ببوسین
سارا مامان اهورا
15 اسفند 92 9:27
بهار نزدیک است و هوا پر شده از *دوستت دارم*هایی که به بادها سپــــــــــــــــــــــــرده ام کاش پنجره ات باز باشد
مامان دلنیا
پاسخ
مرسییییییییییییییییییییییی دوست نازنینم.
کبری مامان آنیتا((آنیتا عسل مامان وبابا))
16 اسفند 92 11:27
عزیززززززززززززززززززززززززم 6 ماهگیت مبارک باشه خوشگل خاله
مامان دلنیا
پاسخ
مرسیییییییییییییییی خاله جوووووووووووونم خیلی دوست دارم انیتا جونم وببوسین.