دلنیادلنیا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره
پیوند عاشقانه ما پیوند عاشقانه ما ، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

نی نی خوشکله

نمایشگاه کتاب

1392/12/14 14:53
نویسنده : مامان دلنیا
360 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزدلم امروز 11/12/92با عمه مهسا ومادری وسودابه ودختراش رفتیم خرید.

عزیزدلم الهی مامانی فدات بشه که اینقد ماهی .تو خیابون خیلی از بچه ها گریه می کردن وبهونه

میگرفتن.اما تو دختر کوچلوی ناز مامانی برا خودت مغازه ها رو نگاه میکردی .

تو ماشین که بودیم عمه

مهسا جون گفت بعدا باید به پاس این اروم بودن وهمکاری کردنت  واست جبران کنیم ..شما هم گل

از گلت شکفت وشروع کردی به خندیدن..

تو بازار هرکی ومیدیدی باهاش لبخند میزدی وهمه رو سر ذوق می اوردی ..

روز قبلشم رفتیم نمایشگاه کتاب که دانشگاه یزد برگزار شده بود 3تا از دخترا عاشق خنده هات شدن

.بغل بابایی بودی نمیدونستیم باهاشون لبخند زدی اوناهم دنبالت راه افتادن.بالاخره نتونستن خودشونو

کنترل کنن وازم خواستن بغلت کنن. دورت جمع شدن وتو یکی یکی بهشون نگاه میکردی ومیخندیدی

.خیلی بامزه بود.

الهی فدات بشم که اینقد زود باهمه دوست میشی.

بعدش که از دخترا جدا شدیم یه اقایی به بابایی گفت این دختر شما چقد شبیه دختر منه. اخه گمش

کردم .اجازه میدین بوسش کنم نگاش کنم ؟

نمیدونم والا فکر کنم شوخیش گرفته بود دوس داشت تو رو نگاه کنه این حرفا رو بهونه کرد....

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سارا مامان اهورا
14 اسفند 92 22:22
از بس که این دخترمون دوست داشتنیه حق دارن دنبالش میافتن[
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی عزیزدلم لطف داری. بوووووووووووووووووس واسه اهورا جون ومامان گلش.
ღღ دردونـــه تـــــــم ღღ
15 فروردین 93 15:45
سلام عزیزم دردونه هستم طراح دنیای کودک قالبا دونه ای 10 هطار تومن هستن ولی بالابر هم با قالب هدیه داده میشه رایگان به نی نی نازتون اگه خواشتیمن در خدمتم همه چیزم سفارش بدید یه تخفیف ویپپژه میدم منتظر خبرتون هستم