دلنیادلنیا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره
پیوند عاشقانه ما پیوند عاشقانه ما ، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

نی نی خوشکله

به نام خالق مادر...

1397/10/5 17:40
نویسنده : مامان دلنیا
567 بازدید
اشتراک گذاری

دلنیای عزیزم سلام

الان که دارم ای خاطرات و مینویسم دی ماه سال 1397

بعد از 2سال دوباره برگشتیم یزد

اتفاقات زیادی تو این مدت افتاد .که تلخ ترین ان رفتن مادرم بودغمگینگریه

27/7/97 این اتفاق افتاد

مادر عزیزم روحت شاد.بخدا خیلی دلتنگتیم .اما مطمئنم اونجایی که هستی خیلی بهتر از اینجاست.عمر کوتاهه خیلی زود میایم پیشت ....

من وخواهرم اینجوری به خودمون دلداری میدیم.واقعیت هم همینه عمر ادمها خیلی زود میگذره

هنوز مرگ مادرمو باور نداریم.اولین بار بود که مرگ رو از نزدیک می دیدیم.اونم عزیزترین کسمونو....

ایشالله سایه هیچ مادری از سر بچه هاش کم نشه.

امیدوارم همه کسایی که مادرشون پیششونه قدر لحظه لحظه بودنشو بدونن.

اصلا توصیف مادر و نمیشه با کلمات بیان کرد....

مادر زیباترین خلقت هستی است.

مادر ای وجود من         تویی دلیل بودم

تو جاودانه منی         که جان من فدای تو

تمام هستی ات برای من       شکسته ای برای من

کنون که نیستی دلم       گرفته در عزای تو

گرانترین در جهان       اغوش گرم توست نفس

کجا دگر بیابم این      در گران مایه را

مادرم عزیزدلم .فدای مهربونیات .فدای قلب بی ریات

روحت شاد مادر عزیزم

همیشه به یادتیم تا وقتی بیایم پیشت

دنیا زیبایی نداره بدون تو مادر....غمگین

 

 

پسندها (3)

نظرات (3)

مامانمامان
6 دی 97 0:04
خدا رحمتشون کنه.روحشون شاد
مامان دلنیا
پاسخ
ممنون .خدارفتگانتونو بیامرزه
مامان صدرامامان صدرا
6 دی 97 22:44
خدا رحمتشون کنه 😔😔🌷🌷
مامان دلنیا
پاسخ
خیلی ممنون.خدارفتگان شما رو هم رحمت کنه
اتی ماماناتی مامان
18 شهریور 98 17:31
واای عزیزم خییلی ناراحت شدم واقعا"😔
خدا بهتون صبر بده و مادر بزرگوارت قرین رحمت باشه انشاءالله...
قشنگ یادمِ اینجا گفته بودی که مادرت مریض بوده الهی که سرِت سلامت باشه
مامان دلنیا
پاسخ
سلام عزیزم.خیلی ممنون.خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه.ممنون بهمون سر زدین