دلنیادلنیا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره
پیوند عاشقانه ما پیوند عاشقانه ما ، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه سن داره

نی نی خوشکله

همه هستی من

1392/11/1 22:24
نویسنده : مامان دلنیا
401 بازدید
اشتراک گذاری

دلنیا یه فرشته اسمونیه وقتی می خوام واسش بنویسم زبونم بند میاد دوس دارم بهترین واژه هارو بکار ببرم اما کافی نیست وواژه ها توان گفتن این همه خوبی وزیبایی وندارن.قلب

الان ساعت 16دلنیای مامان الان تو خواب نازی مامان فدات بشه الهی

کوچلوی نازم ظهر خواب بودیکه یه دفه بیدار شدی بدون اینکه گریه کنی سرتو از رو بالش بلند کردی خواستی بشینی صورتتم سمت تلویزیون بود با چشای نازت تلویزیون نگاه می کردی.ماچ

همه کس مامان حس می کنم هزار ماشالله خیلی با هوش وفهمیده هستی .من بچه های زیادی دیدم ولی هیشکدوم مث تو نبودن نه اینکه چون دختر خودمی اینجوری بگم همه همینو میگن.فرشتهفرشته

گذشته از اروم بودنت طرز نگاهتم فرق می کنه .اینکه هر کی نگات می کنه باهاش لبخند میزنی .گریه نمی کنی مامان بابارو اذیت نمیکنی.قلب

باباییم میگفت حس میکنم دخترمون بیشتر از سنش می فهمه.هزار ماشالله

راستی دیشب که داشتیم سریال اوای باران ومی دیدیم من می خواستم یه چیزی بگم بابایی گفت هیس بعدش تو گریه کردی .عزیز دل مامان ایشالله هیچوقت گریه نکنی وهمیشه خندون باشی.ولی اینقد خشکل واروم وناز گریه میکنی دوست دارم نگات کنم ولباتو بخورم.ماچماچماچ

خدایا شکرت بخاطر همه چی...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سارا مامان اهورا
29 دی 92 0:01
خدا واستون حفظش کنه همیشه واسش اسپند دود کن
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی عزیزدلم.
مامان نفس
30 دی 92 10:54
سلام مامانی اینقد از دلنیای نازمون تعریف میکنی نمیگی چشمش بزنیم خاله قربونش بره که اینقد بلا شده مامانی عکسای جدید دلنیا کوچولو رو بذار دلم واسه ش تنگ شده ، هرروز میام عکسای چهار ماهگیشو نگاه میکنم و میرم ، ماشاا... خیلی نازه
مامان دلنیا
پاسخ
سلام به روی ماهتون.دلنیادست بوس خاله ناز ومهربونشه.ماهم دلمون واستون تنگ شده .چشم حتما میذارم.خیلی لطف داری گلم.
سارا مامان اهورا
9 بهمن 92 9:05
دوست واقعی مثل صبح میمونه نمیشه تموم روز داشتش ولی مطمئن هستی که فردا روز بعد هفته بعد سال بعد وتا ابد هست تو یه صبح قشنگی
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی دوست خوبم.خیلیییییییییییییییی قشنگ بود.