دلنیادلنیا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره
پیوند عاشقانه ما پیوند عاشقانه ما ، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

نی نی خوشکله

عکسهای ناز دخملم در 21ماهگی

1394/3/16 8:13
نویسنده : مامان دلنیا
1,038 بازدید
اشتراک گذاری

 

             

ادامه مطلب

                                   

                                          خانم دکتر میخواد بره مریضاشو ویزیت کنهزیبا

                                بعضی وقتا یه دفه میشینی ومیری تو فکر وتمرکز میکنیمتنظر

                                

                                                      در حال فرار از عکس گرفتن

                       

                                                    دلی جون در حال اشپزی

                          

 

                                                  دلنیا در حال دیدن کارتون

 

                            این لباسی که پوشیدی مادر جون از مشهد برات خریده

 

            

 

                                        فرار از عکاسی همچنان ادامه دارهخنده

 

            

پسندها (10)

نظرات (8)

مامان تیناو معینا
17 خرداد 94 9:45
عزییییییزم چقدر ناز شده از طرف من ببوسیدش مامانی
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی خاله جونم. چشم حتما شماهم دخترای گلتو ببوس
مامان اهورا
17 خرداد 94 17:12
ای جوووونم ماشالا روز به روز خوردنی تر میشه
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی خاله نازم بوووووووووووووووووووس
اتی مامان
17 خرداد 94 18:12
21ماهگیت مبارک عسلمهر روز که میگذره خوشگل ترمیشی1000ماشالله...
مامان دلنیا
پاسخ
ممنون خاله جون شما لطف داری یه عالمه بوووووووووووووووس
مامان هلیا
17 خرداد 94 23:33
الهی قربونت برم من،دلم واسه ت یه ذره شده بود عزیییییییییییزم مامانی رای دادم به دلی جون،ایشاا.... برنده شی عزیزم
مامان دلنیا
پاسخ
خدا نکنه خاله مهربونم ماهم خیلی دلمون تنگ شده روز به وب هلیا جون سر میزنم ولی خبری از پست جدید نیس هلیا جونو ببوس قربونش برم ممنون عزیزم
مامان و بابای مانی جون
19 خرداد 94 14:05
عزیزمممممممممم ماشلا ملوس شدی چقد قربونت برم
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی خاله جونم
مامان افسانه
19 خرداد 94 16:57
سلاااام عزیز دل من خوبی فدااااااات ببخشید خانم دکتر من مریضتونم میشه منو ویزیت کنین خییییلی ناز و ماه و عسل شدی هزااااااار تا بوووووووس
مامان دلنیا
پاسخ
سلام عزیزم. ایشالله همیشه سلامت باشی خاله مرسی خاله هزارتا بوووووووووووووس واسه دنیای ناز
ĸoѕαr
20 خرداد 94 12:09
سلام خاله جونم اپــــــــــــــــم.
سما مامان فرشته ها
22 خرداد 94 10:08
سلام عزيز دلم به به چه عكس هاى زيبايى فدات شم دلنيا جونم ايشالا هميشه لبت خندون باشه گل من ميبوسمتون عشق هاى من
مامان دلنیا
پاسخ
سلام عزیزم . مرسی فدات بشم. بچه های نازتو ببوس عزیزم .