دلنیادلنیا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
پیوند عاشقانه ما پیوند عاشقانه ما ، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

نی نی خوشکله

مسابقههههههههههههههههههه

1393/10/1 11:01
نویسنده : مامان دلنیا
611 بازدید
اشتراک گذاری

                                                       سلام دوستای خوبم .محبت

 

                                                  امیدوارم حالتون خوب باشهبوس

 

                       فکر کنم همگی اطلاع دارین نی نی وبلاگ یه مسابقه ترتیب داده

 

                                                   دلنیا هم شرکت کرده .

 

                   ممنون میشم با هرچندتا خطی که در دسترستون هست بهش رای بدین.

 

                                              وعدد 50 رو به 1000891010 بفرستین

پسندها (9)

نظرات (22)

مامان اهورا
1 دی 93 11:33
سلام عزیزم حالتون چطوره؟ چشم حتما شرکت میکنم و به خوشگلم رای میدم
مامان دلنیا
پاسخ
سلام عزیزم.ممنون.شما خوبین. مرسی دوست خوبم خیلی لطف میکنی
آنا
1 دی 93 13:51
سلام گلم حتما بهتون رای میدم ...لینک شدین
مامان دلنیا
پاسخ
سلام مرسی شما هم با افتخار لینک شدی
مامان اهورا
1 دی 93 14:11
عزیزم خصوصی
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی عزیزم
نیکتا
1 دی 93 15:53
سلام وبلاگتون خیلی عالیه . به منم سر بزنید و اگه با تبادل لینک موافق بودید خبرم کنید . راستی من در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کردم . اگر از عکسی که درست کردم که در وبم هست ، خوشتان آمد ، کد 44 را حتما" به انگلیسی به شماره 1000891010 پیام بدید و از لطفتون خیلی ممنون منم حتما" بهتون رای میدم
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی. منم شما رولینک کردم. بهتونم رای میدم.
بـآنـــو
2 دی 93 11:01
سلآم بآنو ممنون نگآهتون زیبآست وااااااایییییییییی این نی نی واقعا خوشکله خدا حفظش کنه زیر سایه پدر و مادر گل و مهربونش حتما بهش رای میدم مامانِ مهربون البته چرا که نه با افتخار لینکتون کردم شما هم با عنوان وبم منو لینک کنید ممنون
مامان دلنیا
پاسخ
ممنون عزیزم . چشاتون قشنگ می بینه . شما هم با افتخار لینک شدی
min young
2 دی 93 11:29
لینکید
مامان دلنیا
پاسخ
کاش ادرستونو میذاشتین چون سخت بتونم پیداتون کنم. مرسی. اگه دوباره اومدی حتما ادرس بذار
AMIN
2 دی 93 11:38
سلام عزیزم وبلاگ خیلی زیبایی دارید دخترتون خیلی دوست داشتنی.. کد عکسم فرستادم. موفق باشید. باتشکر
مامان دلنیا
پاسخ
سلام مرسی لطف کردین
zahra
2 دی 93 11:49
سلام حتما رأی میدم لینکتون کردم
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی شما هم با افتخار لینک شدین
مامان خدیجه
3 دی 93 7:37
سلام رای دادم عزیزم
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی عزیزم لطف کردی
مامان شادمهر کوچولو
3 دی 93 9:39
عزیززززززم خیلی نانازی گلم انشاالله برنده بشی خاله
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی عزیزم.
مامان امیرحسین
3 دی 93 10:31
سلام مامانی .رای دادم .از اینکه به وبم اومدید ممنونم .من با تبادل لینک موافقم من شما را لینک کردم منتظر حضور گرم شما در وبمون هستیم.
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی عزیزم. شما هم با افتخار لینک شدین
ارمیتا
3 دی 93 11:15
سلام من بهت رای دادم ... منم شرکت کردم اگه دوست داشتی به منم رای بده
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی عزیزم. حتما. چرا ادرستو نذاشتی؟
مامان آنیسا
4 دی 93 11:15
رای دادم عزیزم
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی گلم
مامانی
4 دی 93 16:31
عزیزم با خط خودم و همسرم رای دادم،برم خونه بابام با سه خط هم میفرستم878
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی عزیزم. خیلی لطف کردی باافتخار لینک شدی
مامان
4 دی 93 17:15
سلام عزيزم ماشالله چه ني نيه نازي داري. از اينكه به وبلاگم سر زدي ممنونم. با تبادل لينك موافقم.
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی عزیزم. لینک شدی
مامان سارا و بابا بابك
5 دی 93 11:19
سلام دوست خوبم چه دختر زيبا و پرمهري خدا حفظش كنه خوشحال ميشيم به وبلاگ ما هم بيايد و نظرتونو بگيد با افتخار لينك شديد ببوس اون روي قشنگه دختر بهشتي رو
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی عزیزم. شماهم لینک شدی
مامان ماتیسا
6 دی 93 7:40
سلام عزیزم من بهتون رای دادم موفق باشی
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی گلم لطف کردی
فرشته
6 دی 93 13:10
سلام به به چ مامان باسلیقه و مهربونی داره لنیا خانوم من رای دادم شاد باشید
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی عزیزم.
fahime
6 دی 93 19:35
نینی خوشگلی دارین.خداحفظش کنه.به عکسش رای دادم خانومی
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی عزیزم.
تارا
10 دی 93 16:51
سلام من عدد 50رو با موبایلم فرستادم امیدوارم برند بشن
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی
مامانی ساره
11 دی 93 20:10
سلام عزیزم دلنیاجون خوبه؟ چشم حتما بهش رای میدم راستی ساره جون هم توی این جشنواره شرکت کرده خوشحال میشم بهش رای بدین کدشم 110 هست دلنیاجون رو از طرف من ببوس
مامان دلنیا
پاسخ
سلام عزیزم. مرسی. چشم حتما عزیزم.
مامان بابای فندق
14 دی 93 16:40
مامان دلنیا جون من همین الان به دخملت رای دادم ان شالله برنده بشه
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی عزیزم. لطف کردی ولی امار بیشترین رای خیلی بالاست.بیشتر از هزاره. خیلییییییییییییییی لطف کردی دوست خوبم