دلنیادلنیا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره
پیوند عاشقانه ما پیوند عاشقانه ما ، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

نی نی خوشکله

فرشته همراه

1393/9/6 17:57
نویسنده : مامان دلنیا
358 بازدید
اشتراک گذاری

                                   کودکی که اماده تولد بود نزد خدا رفت واز او پرسید:

 

               می گویند شما فردا مرا به زمین میفرستید.اما من به این کوچکی وبدون هیچ کمکی

 

                                       چگونه میتوانم برای زندگی به انجا بروم ؟

 

               خداوند پاسخ داد:از میان بسیاری از فرشتگان من یکی را برای تو در نظر گرفته ام.

 

                                    او در انتظار توست.واز تو نگهداری خواهد کرد.

 

                               اما کودک هنوز مطمئن نبود که میخواهد برود یا نه.

 

      اینجا در بهشت من کاری جز خندیدن واواز خواندن ندارم واینها برای شادی من کافی هستند.

 

              خداوند لبخند زد وگفت فرشته تو برایت اواز خواهد خواند وهروز به تو لبخند خواهد زد.

 

                              تو عشق اورا احساس خواهی کرد.وشاد خواهی بود.

 

                                                       کودک ادامه داد:

 

                 من چطور می توانم بفهمم مردم چه میگویند.وقتی زبان انها را نمیدانم

 

                                              خداوند اورا نوازش کرد وگفت:

 

    فرشته تو زیباترین وشیرین ترین واژه هایی را که ممکن است بشنوی در گوش تو زمزمه خواهد کرد.

 

                          وبا دقت وصبوری به تو یاد خواهد داد که چگونه صحبت کنی .

 

                                                کودک با ناراحتی گفت:

 

                                  وقتی میخواهم با شما صحبت کنم چه کنم؟

 

                                  خداوند برای این سوال هم پاسخی داشت:

 

           فرشته ات دستهایت را در کنار هم میگذارد وبه تو یاد میدهد که چگونه دعا کنی .

 

                                          کودک سرش را برگرداند وپرسید:

 

       شنیده ام در زمین انسانهای بدی هم زندگی میکنند.چه کسی از من محافظت خواهد کرد؟

 

             خداوند گفت :فرشته ات از تو محافظت خواهد کرد.حتی اگر به قیمت جاش تمام شود.

 

   کودک با نگرانی ادامه داد:اما من همیشه به این دلیل که دیگر نمیتوانم شما را ببینم ناراحت خواهم بود.

 

                                                 خداوند لبخند زد وگفت

 

                              فرشته ات همیشه درباره من با تو صحبت خواهد کرد

 

            وبه تو را بازگشت نزد مرا خواهد اموخت گرچه من همواره در کنار تو خواهم بود

 

                      در ان هنگام بهشت ارام بود اما صداهایی از زمین شنیده میشد.

 

                               کودک میدانست که باید بزودی سفرش را اغاز کند.

 

                                  او به ارامی یک سوال دیگر از خداوند پرسید:

 

                       خدایا اگر باید همین الان بروم .لطفا نام فرشته ام را به من بگویید:

 

                                         خداوند شانه او را نوازش کرد وپاسخ داد:

 

                                                 نام فرشته ات اهمیتی ندارد.

 

                                           به راحتی میتوانی اورا مادر صدا کنی

پسندها (5)

نظرات (7)

اتی مامان
7 آذر 93 20:18
متن قشنگی بودلذت بردم
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی عزیزم. فدای تو دوست نازم
مامان افسانه
7 آذر 93 23:04
خیلی قشنگ بود من خیلی این متن رو خوندم هر بار اونقدر برام قشنگه که انگاری اولین باره میخونمش
مامان دلنیا
پاسخ
ممنون گلم
مامان اهورا
8 آذر 93 16:41
عزیزم چشم بد ازت دور باشه
مامان دلنیا
پاسخ
ممنون خاله نازم.
مامانی ساره
8 آذر 93 18:26
خیلی خیلی قشنگ بود ممنون عزیزم
مامان دلنیا
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم.
مامان مبینا
9 آذر 93 14:29
عاااااااااااااااااااااااااااااالی بود دست درد نکن عزیزم
مامان دلنیا
پاسخ
خواهش عزیزم. تقدیم تو دوست نازم
مامان آرزو
11 آذر 93 14:27
oخیلی قشنگ بود انقدر که گریم گرفت
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان فاطی
30 آذر 93 15:34
سلام عزیزم بیا به وبم گپمون قطع شد خانومی به انیسا رای بده بعد پسند کن ممنونت میشم کد انیسا۱۵
مامان دلنیا
پاسخ
سلام عزیزم . باشه