دلنیادلنیا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره
پیوند عاشقانه ما پیوند عاشقانه ما ، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

نی نی خوشکله

پیشرفتای جدید دلنیانفس مامان

1393/9/6 17:36
نویسنده : مامان دلنیا
320 بازدید
اشتراک گذاری

                                                            سلام عزیز دلم.

 

                      فدات بشم الان که دارم این خاطرات ومینویسم1سال و2ماه و23روز داری

 

                                   عزیزم تو1سال و1ماهو4روزگی شروع به راه رفتن کردی

 

                                     ومروارید هفتمت در 1سال و1ماه و2هفتگی جوونه زد.جشن

 

                                     الان دیگه همه غذاهایی که ماخوریم توهم میخوری.

 

                                        ولی از همه بیشتر کته روخیلی دوست داری

 

                                        ماست واز میوه هاسیب وخیلی دوست داری.

 

                  کرمانشاه که بودیم 2همبازی خوب داشتی یکی دخترخاله نازت فاطمه .بوس

 

                                           یکی هم هستی کوچولو همسایشون

 

                             خیلی باهم جور شده بودین .وجدایی خیلی سخت بودگریه

 

                             اتفاقای خوبی افتاد ولحظه های خیلی خوبی داشتیم محبت

 

                             الان حضور ذهن ندارم یادم بیفته برات می نویسم.

 

             مامانی حسابی شیطون شدی دستتوروچشات میذاری والکی گریه میکنی .

 

                                                       قهر میکنی.

 

            نماز میخونی مهر وبوس میکنی .قبلا مهر ومیخوردی الان دیگه این کار ونمیکنی

 

                    اسباب بازیاتو جمع میکنی هواست هست من چه کاری انجام میدم

 

                                     بعدش خودت ماهرانه انجام میدی.

 

                                                فعلا همینارو یادمه

 

          دوستای گلم خیلی دوستتون دارم.در اولین فرصت میام بهتون سر میزنم.بوس

 

                                 عکسای دلنیا هم میذارم انشالله

 

                                                   فعلا بایبای بای

پسندها (5)

نظرات (5)

مامان مبینا
6 آذر 93 17:41
کاشکی عکس میذاشتی خانمی توی پستای قبلی عکس دخمل گلمون رو دیدم خیلی خوردنیه بازم میام پیشت توهم بهم سر بزن
مامان دلنیا
پاسخ
خوش اومدی عزیزم . باشه عکسم میذارم. حتما میام خوشحال میشم.
مامان افسانه
7 آذر 93 0:43
سلااااااااااااااااااااام عزیز دل من خوشگل خاله فدای چشات بشم من عروسکم تولدت خیلی خیلی خیــــــــــــــــــــــــلی مبارک باشه گلنازم راه رفتنت هم مبارک باشه الهی همیشه قدم تو راه خوبی و موفقیت بذاری فرشته کوچولوی نازممممممممم خیلی دوستت داررررررررررم بووووووووووووووووووووووس برای روی ماهت
مامان دلنیا
پاسخ
سلام دوست نازم.خوبی دنیاجونم چطوره ؟فدای صورت ماهش. خیلی دلم براتون تنگ شده. ایشالله همیشه سلامت باشین. ایشالله بزودی راه رفتن دنیای نازم.
اتی مامان
7 آذر 93 11:20
سلام دوست عزیزم،ماشالله به دلنیای من که دیگه حسابی خانم شدهعزیزم زودتر عکس شیرینم رو بزار که خیلی ویرش میکنم
مامان دلنیا
پاسخ
سلام به روی ماهت عزیزم. اره خاله حسابی بزرگ شدم.ودلبری میکنم. چشم عزیزم.حتما. مواظب خودتون باشین.
مامان رویا
8 آذر 93 13:15
نازگلم 14 ماهگیت مبارک.دندون خوشگلت هم مبارک شیطون بلا.....
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی عزیزم. دنیز واز طرف من حتما ببوسین
مامانی ساره
8 آذر 93 18:24
سلام عزیزم ماشاءالله چقدر پیشرفت کرده دخملیمون راه رفتنت مبارک خاله جون، انشاءالله قدمات سرشار از خیر و برکت باشه واسه خودت و خانواده ات عزیزم دندون خوشگلتک مبارک گلم
مامان دلنیا
پاسخ
سلام عزیزم. مرسی خاله ممنون عزیزم همچنین واسه شما. سلامت باشی .ساره نازمو ببوسین قربونش برم