دلنیادلنیا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه سن داره
پیوند عاشقانه ما پیوند عاشقانه ما ، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

نی نی خوشکله

مراقبت 1سالگی دخملی

1393/6/16 14:39
نویسنده : مامان دلنیا
371 بازدید
اشتراک گذاری

                         عزیزدلم امروز یعنی 16/6/93واسه واکسن یه سالگیت رفتیم.

                                                اول از قد و وزن ودور سرت بگم:

                                                            -  قد:82cm

                                                          -    وزن:11kg

                                                         -  دور سر:46cm

                                                عزیزم واکسن ورو بازوی چپت زد

                                                   خدا روشکر اصلا گریه نکردی

                                                               http://www.millan.net/minimations/smileys/smileybunny1.gif

                                   من قبلش خیلی استرس داشتم.ومی ترسیدم.ترسو

                                              ماشالله با موفقیت تموم شد.جشن

                            ایشالله همه مراحل زندگیتو با موفقیت پشت سر بذاری

                                     بعدش رفتیم پارک وچند تا عکس گرفتیم.

                                   حدود 10 دقیقه همراه بابایی پیاده روی کردیم

                                     من یه دستتو گرفتم .بابایی اون یکی دستتو

                                              نمیدونی چه کیفی داشت.

                                                       http://www.pic4ever.com/images/greenstars.gif           

                                       اینقد ناز راه می رفتی وذوق میکردی

                                         که حسابی خوردنی شده بودی .

                                                           http://www.pic4ever.com/images/dancegirl2.gif

                                             قربونت برم الهی دختر نازم.

                            عزیزم بعدش زود برگشتیم که شما خسته نشی.

                                 راستی عزیزم امروز ساعت 12 بیدار شدی

               هرچی منتظر بودم بیدار شی بریم واکسن بزنی بیدار نمیشدی که

                   منم دلم نیومد بیدارت کنم.ولی بالاخره چشای نازتو باز کردی.

                                    اینم از عکسای نازت که تو پارک گرفتیم.

                                   

           

 

پسندها (15)

نظرات (17)

مامانی ساره
16 شهریور 93 15:24
خدا رو شکر که همه چیز نرمال و خوب بوده ای جانم ببین چقدر ناز کنار درخت وایستاده و ژست گرفته کی بشه ساره جون منم راه بیفته
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی عزیزم. ایشالله ساره جونم بزودی راه میفته قربونش برم.
اتی مامان
16 شهریور 93 16:53
عززززززززیزمماشالله به دلنیا جونم که هر روز بزرگ و بزرگتر میشه
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی خاله. بووووووووووووووووووس
مهسا
16 شهریور 93 18:43
[ماچ خوووشگل منننن
مامان افسانه
17 شهریور 93 0:28
الهی من فدات بشم عشقممممممممممم خوب شد دردت نیومد عزیز دلمممممدلم میخواد بوست کنم نانازکم حیف که نمیشهههههه خیلی دوستت داررررم الهی همیشه شاد و خوشبخت باشی فرشته کوچولوی من
مامان دلنیا
پاسخ
خدانکنه دوست نازم. اره خاله مامانی خیلی نگران بود. منم خیلی شما ودنیا جونو دوست دالم. یه ماچ گنده از اون لپای نازش بکن. بووووووووووووووووووووس
mamani
17 شهریور 93 10:32
خدا رو شکر که همه چیز نرماله ولی من نگار رو که بردم قد و وزنش و نگرفت نمیدونم چرا منم اصلا حواسم نبود چون عجله داشتم و باید می اومدم سر کار قربون اون ژستت برم که انقدر نازی ماشا اله به تو دخمل گل
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی خاله نازم. باید اول قد ووزنشو اندازه بگیره. من حتی کسی که واکسنشو زد پرسید قد ووزنشو اندازه گرفتی یانه؟ اگه تونستی دوباره برو. چون باید رشدشو تو پروندش ثبت کنن.یه فرمم بهت میدن که در مورد پیشرفتای دخملی پرسیده.
سارا مامان اهورا
17 شهریور 93 16:45
سلام عزیزم حالتون خوبه؟ بسلامتی خدا روشکر که اذیت نشده البته تا جایی که من میدونم واکسن 1 سالگی هیچ بچه ای رو اذیت نمیکنه اما 1 سال و نیم بر عکس بیشتریها اذیت میشن که ایشالا دلنیا جونم برای اونم اذیت نشه
مامان دلنیا
پاسخ
سلام عزیزم مرسی شما خوبین؟ ممنون .ایشالله این گلها تقدیم دوست گلم
مامان اعظم
17 شهریور 93 18:09
سلام مامانی دلینا جون ماشالله به دلینا جووووووووون که چقدر خوردنیه. خدا حفظش کنه عزیزم. با اجازتون جزو لینکام شدی تا همیشه بیام و روی ماه دخملی عزیزت رو ببینم یه عالمه بوس
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی عزیزم. لطف کردی گلم. بووووووووووووس
مامان اعظم
17 شهریور 93 18:11
آخیی عزیزم واکسن داشته. احتمالا یه کم تب کرده دلینا جون. خدا کنه همیشه بیماریها ازش دور باشه
مامان دلنیا
پاسخ
نه عزیزم .خدا روشکر مشکلی نداشته. مرسیییییییییییییییییییییییی
مامان اعظم
17 شهریور 93 18:12
من که از ته دل هوادارش شدم. دلینا جون میشه منم خاله ی مجازیت باشم
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی عزیزم اختیار داری. باعث افتخار خاله نازم. بوووووووووووووووس
مامان ایلیان
17 شهریور 93 18:39
وای من شرمنده اخههههههههههههههههههههههههههههههههههه دخملم یک ساله شد من دیر فهمیدم دیر ومدم، خیلیییییییییییییییییییییییییییی ببخشید وای دخملمون یک ساله شده راه میره کفشاشووووووووووووووووووووووووووووووو ای جااااانو درد و بلات بخوره تو سر من موهاشو فسقلی معلومه هوا خیلی گرمه، ما اینجا با پالتو میریم بیرون مامانی تولد نگرفتید؟ راستی خیلی مرسی که هردفعه میاییئ و به ما سر میزنید من شرمنده میکنیدااا ایشالا دلنیا جونم 120 ساله شه ایشالا خوشبخت بشه بچه هاشو ببینم اونم بیاد وبلاگ بزنه زندگیشو دنبال کنیم فکرشو بکن یا تو بیایی از نوه هات بنویسی اون روزم میرسه به زودی البته خدا براتون حفظش کنه و شما رو برای اون
مامان دلنیا
پاسخ
دشمنت شرمنده عزیزم. خدا نکنه عزیزم. اینجا هوا تازه داره خنک میشه واااااااااااااااااااای اینقد سرده .؟مواظب خودتون باشین سرما نخورین. عزیزم تولد گرفتیم .ولی یه تولد کوچیک وخودمونی.تو پست قبلیه. عکساشم توادامه مطلبه مرسی ایشالله بچه های ایلیان جون ونوه دار شدنتون. اره اونام بیان وبلاگ درست کنن. ایلیان جونو ببوس قربونش برم.
الناز لاله
17 شهریور 93 20:52
ما شاالله چه دختر نازی
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی عزیزم.
مامان خدیجه
18 شهریور 93 8:59
دلنیا جون شرمنده دیر اومدم یکسالگیت مبارک باشه ان شاءالله 120ساله شی
مامان دلنیا
پاسخ
دشمنت شرمنده عزیز. مرسییییییییییییییییییییی خاله بووووووووووووووووووووووووووووس
مامانی ماهان جون
19 شهریور 93 8:39
سلااااااااااااااااااااام دلنیا جون خوشگل و مامان خوبشصبحتون خوووووش و به سلامتی
مامان دلنیا
پاسخ
سلام عزیزدلم . صبح شما هم بخیر. بوووووووووووووووووووووووووووووس
مامانی ماهان جون
19 شهریور 93 8:41
آخی نااااااااااااازی،،چقدم از الان برا خودش مستقله خانوم خانوما و دوست داره بدون کمک کسی کاراشو انجام بده..
مامان دلنیا
پاسخ
اره خاله دارم مستقل میشم. خسته شدم اینقد مامانم کارامو انجام میده
مامانی ماهان جون
19 شهریور 93 8:49
به به به چقدم با حوصله توپها رو ردیف کردی دلنیا جونم ،هزار هزار آفرین
مامان دلنیا
پاسخ
اره عزیزم. بخدا نمیدونم چطور این کار فکرش رسید. خودم که خیلی تعجب کردم. مرسی خاله بووووووووووووووووووووووووووس
مامان و بابای مانی جون
28 شهریور 93 11:41
وایییییییییییییییییییییییییییییییییییی فدات بشهههههههههههههههه خاله.. ماشالااااااااااااا 10000000000ماشالااااااااا چقد خانم نازی شدی عزیز دلمم مامان جون واسه دخترم اسفند دود کن حتمااااااااااا
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی خاله خدا نکنه . باشه عزیزم.
مامان حديث
28 شهریور 93 19:52
سلام واااااااااااي بخورمت عزيزم چه مااااااااهي شرمنده دير اومدم برا گفتن تبريك تولدت ببخشين
مامان دلنیا
پاسخ
سلام گلم خواهش میکنم. دشمنت شرمنده خانومی