دلنیادلنیا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره
پیوند عاشقانه ما پیوند عاشقانه ما ، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

نی نی خوشکله

دلنیا از حالا میخواد خودش غذا بخوره....

1393/5/20 17:22
نویسنده : مامان دلنیا
433 بازدید
اشتراک گذاری

                                                      سلام نفس مامان

                          عزیزدل مامان الان که دقیقا 11ماه ویه هفته داری

                                         وقتی میخوام بهت غذا بدم 

                                  خودت میخوای قاشق دستت بگیری

                                                                

                           یا اگه بهت اب بدم میخوای لیوان وازم بگیری

                                       ولی  فعلا خیلی زودهخطا

                             چون کنترل قاشق واینکه بتونی بیاریش

                                     سمت دهنت خیلی سخته

                   البته باگریه وزاری موفق میشی مامان وراضی کنی

                                                              

                                    ولی دریغ از یه ذره خوردن

                                         فقط خرابکاری میکنی

                               دیگه اینکه کنترل ودستت میگیری و

                                خودت میخوای شبکه رو عوض کنی

                                         الهی فدات بشم همه هستی ام

 

                     

              

              

              

                                         

                                                        فدای خندیدنت

              

 

پسندها (10)

نظرات (14)

سمانه
21 مرداد 93 0:15
هزار ماشالله دلینا خانوم
مامان تینا و...
21 مرداد 93 10:59
قربون خنده های نازت نوش جونت خاله جووون
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی خال بوووووووووووووووووووووووووس
مامانی ساره
21 مرداد 93 12:14
ماشاءالله به این دلنیا خانوم گلمون که از همین حالا میخواد روی پای خودش بایسته معلومه یه کدبانوی حسابی میشه ها
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی خاله شما همیشه لطف دارین. ساره جونو حسابی ماچش کن
اتی مامان
21 مرداد 93 14:14
نوش جونت اون غذایی که قراره خودت بادستای قشنگت بخوریدلنیای خاله داره خانم میشه
مامان دلنیا
پاسخ
مرس خاله جونم
مامان جونم(سوگند من)
21 مرداد 93 20:07
قربونش برم این دخملو به به خوشمزه هستش دوستش داری منظر جونم پیش ما نمی یایی دیبگه دوستمون نداری گلم
مامان دلنیا
پاسخ
خدا نکنه عزیزم. اره خاله جون خوشمزس دوست دارم عزیزم هروز میام بهتون سر میزنم پست جدید نذاشته بودی . بعد تا میام حالی ازت بپرسم دلنیا اعتراضش بلند میشه
مامان افسانه
22 مرداد 93 2:18
عزیز دل خاله سلااااااااااااااااااااام عشق من اینقده بزرگ شده که میخواد خودش غذا بخوره فدای چشاش بشم من ماه منه عسله منه هرچی میخوری نوش جونت عزیز دلم همیشه خندون باشی چون وقتی میخندی ماهتر میشی نانااااااااااااااااااااااااااااااااااز بوووووووووووووووووووووووووس برای گل یاس خاله و دوست عزیزممممممممممممم
مامان دلنیا
پاسخ
سلام عزیزم خوبی؟ دنیای نازم خوبه؟ مرسی خاله ایشالله شما هم همیشه شاد وخوشحال باشین بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس واسه دوست نازنین ودنیای خوشکلم
مامان جونم (سوگند من)
22 مرداد 93 12:08
عزیزمی منظر جونم پست جدید وقت زیادی از من میبره کوچیک کردنه سایز عکسها و منظم کردنه ذهنه در هم برهم من ولی باز م ممنونم که همیشه به فکر ما هستی عزیزم رمز و یکبار دیگه میفرستم امتحان کن تعجب کردم اخه همه می تونند برن بببببببببببببببببببببببببببوس عروسک خاله رو دلنیا جونمو
مامانه سوگند
22 مرداد 93 12:09
تایید نکنا یادم رفت خصوصی بزنم
مامان دلنیا
پاسخ
باشه گلم
مامان و بابای مانی جون
22 مرداد 93 17:23
ای جونم فدای اون خنده هات خاله جون خیلی وقت بود ندیده بودمت خاله دلم واست تنگ شده بودا
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی خاله. دل به دل راه داره ما بیشتر
مامان طاها
23 مرداد 93 2:11
آفرین دختر ناز و زرنگ.مامانی بزار کارشو بکنه زود یاد میگیره و راحت میشی.
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی خاله اره عزیزم میخوام همین کارو بکنم. چون خودشم خیلی اصرار داره زودی یاد بگیره طاها جون وببوس قربونش برم
مامان آرتین
23 مرداد 93 9:49
آفرین به این خانوم خشگله... هزارماشاالله
مامان افسانه
24 مرداد 93 1:49
سلام دوست مهربونم خوبی شرمنده یکم کم کار شدم همش تقصیر این دنیا خانم شیطونههههههههه کلا از24ساعت شبانه روز 1 ساعتشم مال خودم نیست تازگیا دیگه نماز رو هم داریم مشترک میخونیم حساب کن دیگه فدای مهربونیت دلنیای نازمم بوووووووووووووووس
مامان دلنیا
پاسخ
سلام عزیزم دشمنت شرمنده باشه. ماشالله اره دوست خوبم دلنیا هم همینطوره. مگه اینکه بخوابه بتونم کاری انجام بدم در غیر اینصورت باید باهاش بازی کنم درخدمتشون باشم. بووووووووووووووووووووووس واسه مامان گلی ودنیای شیطون وناز
مامان آینده
24 مرداد 93 9:53
قربون خنده هات خاله ماشاالله دیگه بزرگ شدی و نزدیک تولدتههههههههههههههههه خدایا مواظب دوستای عزیزم باش
مامان دلنیا
پاسخ
مرس عزیزم. اره خاله دارم یه ساله میشم ایشالله بزودی تولد نی نی خودتون همچنین شما
مامان حلماجان
25 مرداد 93 17:01
سلام به عزيز دل خاله فداي تو بشم من كه دوست داري از حالا مستقل بشي خوب غذاؤه بخور باسه؟ قوربونت برم شيرين خانم ماماني باشه عزيزم هر طور راحتي ممنون از محبتت
مامان دلنیا
پاسخ
سلام خاله جونم. خدا نکنه عزیزم باشه خاله مهلبونم. خواهش میکنم عزیزم حلما جون وببوسین