دلنیادلنیا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره
پیوند عاشقانه ما پیوند عاشقانه ما ، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه سن داره

نی نی خوشکله

مادرانه

1393/3/7 22:58
نویسنده : مامان دلنیا
567 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم امروز برای تومی نویسم...

سالها بعد که بزرگ شدی وقد کشیدی وخانوم شدی دلم میخواد تورو از همه پسرهای محله و

مدرسه ودانشگاه دور کنم.

دلم میخواد نذارم از خونه بری بیرون

دلم میخواد رنگ افتاب وتو حیاط خونه ببینی

دخترم میدونم ازمن متنفر میشی

میدونم منو بدترین مادر دنیا میدونی

میدونم ....خوب میدونم

ولی دخترکم اگه همه چیزو بدونی از مادر گله نمیکنی

دخترم وقتی سنت هنوز درگیر احساس است ومنطق نمیشناسد

عاشق میشوی...دخترکم عاشقی درد دارد

بمیرد مادر ودرد ان روزهایت را نبیند.......

پسندها (5)

نظرات (3)

مامان افسانه
8 خرداد 93 1:23
خیلی قشنگ بود منم خیلی حساسم همش به این فکر میکنم نکنه یه روزی کسی با احساس پاک دخترم بازی کنه ولی ان شاالله دخملامون شوهرای خوبی گیرشون میاد البته خیلی هم سخت نگیر یکم شیطنت سالم لازمه بعدا خاطره میشه اخه باحاله هیچی نگو حتما یه چی می دونم یه چی میگم خووو
مامان دلنیا
پاسخ
ایشالله همینطور باشه که تو میگی . باورت میشه از وقتی که هنوز دنیا نیومده بود تو این فکر بودم. ونمیشه تو فکرش نبود ونگران نشد خدا همه دخملارو عاقبت به خیر کنه وهیچوقت چشاشون گریون نباشه وهمیشه توصورت مهربونشون لبخند ارامش ببینیم
مامان مینای آرتین
8 خرداد 93 12:09
عززززززززززززیزم احساسات مادرانت خیلی قشنگه... عاشقی هم بخشی از زندگی هست من با همه وجودم برای دلنیا خانم ناز عشقی سرشار از آرامش رو آرزو می کنم
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی عزیزم.
سارا مامان اهورا
8 خرداد 93 12:12
بنظر من سعی کن مثل یه دوست براش باشی که اگه روزی عاشق شد بیاد و با خودت درمون بذاره نه به هر کسی
مامان دلنیا
پاسخ
اره عزیزم .ممنون از راهنماییت. فقط ادم یه چیزایی تو زندگی میبینه ومیشنوه که خیلی سخت میتونه اعتماد کنه.