دلنیادلنیا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره
پیوند عاشقانه ما پیوند عاشقانه ما ، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

نی نی خوشکله

ماجراهای دلنیا وخرسی.

1393/2/31 9:49
نویسنده : مامان دلنیا
751 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزدلم ازاین خرسه خیلی میترسی .ترسوترسو

البته میری سمتش ولی باترس ترسو

معلومه اهل ریسکیقویقوی

وحالا ادامه ماجرا رو به روایت تصویر در ادامه مطلب ببینید

 

اینجا اول خوب نگاش میکردی

بعد بااحتیاط میخواستی بهش دست بزنی

حالا خرسی هم میخواد دلتو به دست بیاره .واز اون جایی که تو خیلی مهربونی

مشخصه داره موفق میشه

اینجا دیگه خیلی صمیمی شدین باهم .نمیدونم داری چه بلایی سرش میاری

و اینم اخر ماجرای دلنیا جون وخرسی...

           

پسندها (14)

نظرات (19)

اتی مامان
31 اردیبهشت 93 11:24
ای جونم...کاملا"مشخصه که ازش میترسیولی تو می تونی خاله جون...
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی خاله جووووووووووووونم
سارا مامان اهورا
31 اردیبهشت 93 11:34
ای جوووووووووووووووووونم
مامان جونم(سوگند من)
31 اردیبهشت 93 12:45
دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت دارم دلنیییییییییییییییییییییا جوننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننم عزیزم خودش یواش یواش داره عاشقه خرسیش میشه
مامان دلنیا
پاسخ
اره عزیزم. دوسش داره ولی چون بزرگتره خودشه یه خورده میترسه ازش. سوگند خاله رو ببوس فداش بشم مننننننننننن
مامان جونم(سوگند من)
31 اردیبهشت 93 15:42
بابت ادرس ممنون گلم هزارتا بوس برای منظر جونم و دلنیا خوشگلم
مامان دلنیا
پاسخ
خواهش می کنم عزیزم .قابلی نداشت هزارتابوس واسه دوست عزیزم وسوگند جونم
مامان افسانه
31 اردیبهشت 93 15:56
میام می خورمتااااااااااااااااااآااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اخه شما چرااااااااااا اینقده عسلیییییییییییییییییییییی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی ماهی عزیزخاله الهی فدای چشات بشم گل ناز من کاش اونجا بودم بوست می کردم نانازیییییییییییییی خرس به ابن نازی که ترس نداره نفس من جیگر من دوست دارررررررررررررررررم ملوسکم
مامان دلنیا
پاسخ
مرسیییییییییییییییییییی خاله مهربونم. شماهم خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی بیشتر ماهی ولطف داری عزیزم. خدانکنه دوست خوبم . اره عزیزم خیلی حیفه که دلنیا جونم از خاله مهربونش دوره ماهم خیلی دوستون داریم
مامان مهدیه
31 اردیبهشت 93 16:37
خیلی نازی دلنیا عسلی
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی عزیزم.
سحرمامی آرتین
31 اردیبهشت 93 18:47
خاله جونی چراازش میترسی فدات شم ؟ ببین حالادست زدی بهش.ترس نداره که.دیگه بزرگ شدی،خانوم شدی.منم خیلی دوستت دارم. بووووووووووووووووووووووس قالب وبت هم مث خودت خوشگله.
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی عزیزم .چشاتون خوشکل میبینه. اره خاله دارم کم کم باهاش کنار میام. منم خیلی شما رو دوست دارم.
مامان طاها
1 خرداد 93 12:23
خاله جون خرسی گناه دارهناناز شدییییییی
مامان دلنیا
پاسخ
اره خاله جون . دیگه باهاش دوست شدم.
مامان هلیا
1 خرداد 93 14:54
جیگرتو بگردم خاله جون ، چیجوری هم نیگاش میکنه عاشق موهاتم دلنیا جونیییییییییییییییییییییی
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی خاله.
سارا مامان اهورا
1 خرداد 93 20:11
سه چیز را با احتیاط بردار: قدم،قلم،قسم سه چیز را پاک نگهدار:جسم،لباس،خیال از سه چیز کار بگیر:عقل،همت،صبر از سه چیز خود را نگهدار:افسوس،نیرنگ،نفرین سه چیز را آلوده مکن:قلب،زبان،چشم و اما سه چیز را هیچگاه و هیچوقت فراموش مکنخدا*،*مرگ* و *خانواده*
مامان دلنیا
پاسخ
عزیزم خیلی زیبا واموزنده بود.
مامان پارمیس و پارسا
2 خرداد 93 12:53
ای جووووووووون عروسک نازم از عروسکش میترسه... ولی تو موفق شدی مگه نه؟! هزار ماشالا به تو خوشگل خانم یه عالمه بووووووووووووووووووووس راستی پیشرفتاتم خوندم هزار آفرین به تو ملوسک زبر و زرنگ
مامان دلنیا
پاسخ
اره خاله جونم موفق شدم . مرسیییییییییییییییی. یه عالمه بوووووس واسه پارمیس وپارساجوووووووووووووونم.
مامان رها
5 خرداد 93 0:46
سلام به کلبه رویایی خوش اومدید اینجا میتونید مطالب جالبی پیدا کنید و از اونا استفاده کنید ! خوش حال میشم ما رو لینک کنید لطفا . خواهشا . حتما نظر بذارید و ما رو خوش حال کنید همیشه به ما سر بزنید و هر روز با مطالبی جالبتر از دیروز مدیریت ( رها مامان آنیسا ) وب 2 ( آنیسا تک ستاره آسمانها ) آدرس وب 2 ( anisa69.Niniweblog.com) باتشکر از شما دوستان گرامی
مامان دلنیا
پاسخ
باشه عزیزم حتما
مامان آوا
5 خرداد 93 11:19
بزار لپتو گاز بگیرمممممم
مامان دلنیا
پاسخ
خاله جونم اختیار داری. ولی کوچولو
I6Vums96gBiOwzds4pVNgW4nIvOBlHA2j9wlgWkTyxp2Zq3zWL9KjZU8C-EkayNT
5 خرداد 93 15:27
عزيزدلم قربون خودت وخرسي خشگلت برم ماشالله دخمل گلمون خيلي شيرين شده وخوردني ميبوسمت عسلم
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی عزیزم .ادرس وبت جوری اومده که نمیشه وارد شد. ممنون میشم درستش کنی.
I6Vums96gBiOwzds4pVNgW4nIvOBlHA2j9wlgWkTyxp2Zq3zWL9KjZU8C-EkayNT
5 خرداد 93 15:29
راستي پست جديد هم داريم
مامان دلنیا
پاسخ
عزیزم ادرستو درست کنی حتما بهتون سر میزنم
مامان حلما جان
5 خرداد 93 21:13
فدات بشم ببخش اصلاً مشخصات وارد نكردم يادم رفته من مامان حلما هستم
مامان دلنیا
پاسخ
ممنون عزیزم. خواهش میکنم پیش میاد گلم در اولین فرصت به حلما جون سر میزنم. حسابی ماچش کنین از طرف من.
مامان مهربان
6 خرداد 93 11:05
سلاااااااااااااااااام دخمل شجاع خاله، ببخش دیر اومد سر بزنم بهت گلکم از بس امیرعلی شیطون شده میبوسمت دخمل شجاعم
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی خاله مهربونم.
مامان و بابای مانی جون
6 خرداد 93 14:58
الهی قربونت برم خاله جون نگاش کن چه با تعجب نگاش میکنه .اول بهش چش غره رفته که حساب کار دستش بیاد خرسی وقتی میبینی که کاری نمیتونه بکنه حسابی حالشو جا میاری افرین خاله جون خاکش کردی
مامان دلنیا
پاسخ
اره خاله جونم یه خرده سخت بود ولی بالاخره موفق شدم. مامانی گل مانی جونمو ببوس فداش بشم.
مامان افسانه
7 خرداد 93 18:28
سلام دوستم کجایییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ من بدون دلنیا موندم این انصاف نیست بوووووووووووووووس بوووووووووووووووس
مامان دلنیا
پاسخ
سلام عزیزم یه مشکلی پیش اومده بود نشد بیام پیشتون . الان میام.