دلنیادلنیا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره
پیوند عاشقانه ما پیوند عاشقانه ما ، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

نی نی خوشکله

بازم پیشرفتهای جدید دخملی

1393/2/31 9:35
نویسنده : مامان دلنیا
372 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزدلم           

بازم میخوام از پیشرفتهای جدیدت بگم جشنجشنجشن

1-اول ازحرف زدنت:

مدام میگی بابابابا.....تشویقتشویقتشویق

فدای باباگفتنت نفسم.بوس

2-از سینه خیز رفتنت:

سرعتت هزار ماشالله بیشتر شده وکاملا باید حواسم بهت باشه که کار خطرناکی نکنی

3-ازخوابیدنت:

تو خواب همش میری شکم وغلت میزنیواز تشکت حسابی دور میشی.

روتختت که اصلا امکانش نیست بخوابی .حالادر طول روز می تونم بذارمت ولی شب عمرا...

چون واسه دوتامون سخته .

چون واسه شیر بیدار میشی هم اینکه باید بیارمت پایین واسه خودم سخته هم تو اذیت میشی.

چون 4الا5بار واسه شیر خوردن بیدار میشی.

4-از ایستادنت:

ماشالله الان دیگه مدت بیشتری میتونی وایسی.نزدیک 1دقیقه

5-قبل از خوابم همیشه میخوای بازی کنی

ادای خوابیدن ودر میاری :

به این صورت که میری رو شکم سرتو میذاری رو بالش .چشاتو میبندی ویه لبخند خوشکل میزنی .

منم یه بوس گنده از لپات میکنم چون خیلی نازی مامانممممممممممممممفرشتهفرشتهفرشته

الان دقیقا8ماه و17روزته عزیزدلم.

ادامه عکسهای نانازمو در ادامه مطلب ببینید:

 

               

               

              

              

              

                            

                                     

                     

 

                          

             

 

 

پسندها (11)

نظرات (9)

اتی مامان
31 اردیبهشت 93 11:27
ماشالله به این همه هوشآفرین دلنیا جون...خاله جون واقعا" بانمکی(دوستت دارم)
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی خاله مهربونم. دل به دل راه داره. ماهم خیلی شما رو دوست داریم. این گلها تقدیم به دوست گلم.
سارا مامان اهورا
31 اردیبهشت 93 11:37
هزار ماشالا به این ناز دختر از چشم بد دور باشی خاله
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی خاله مهربونم . اهورا جونمووووووو ببوس خاله فداش.
مامان جونم(سوگند من)
31 اردیبهشت 93 12:42
عاشقتم نفس با این عکسات دل می بری مامانش خیلی با سلیقه ای این چیزهای خوشگل از کجا میری عکس دخمل جیگرطلا رو مونتاژ می کنی به من میگی
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی خاله مهربونم. چشاتون خوشکل میبینه.
مامان افسانه
31 اردیبهشت 93 16:06
خدا بابای مهربونتو برات نگهداره که همش بابا میگی نفسسسسسسسسسسسس خانم افرین دختر نازم فدای راه رفتنت بشم عزییییییییزم مثل دنیای من همش تو فکر بازیی قربونت برم منننننننن فکر کن شما 2تا کنار هم بودین چی میشد مامانی دلنیا جونم چه کردی با عکسا با سلیقههههههههه
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی عزیزدلم .ایشالله خدا سایه شما مامان مهربون وبابای دنیاجونم ازسردنیای ناناز کم نکنه. مرسی خاله . ممنون دوست گلم .شما خیلی لطف داری.
مامان طاها
1 خرداد 93 12:28
ایشالله پیشرفتهای بیشتر خوشگله. ببین چه مامان خوبی داری چقدر عکسهای قشنگ واست درست کرده..خوش به حالت.
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی عزیزم. چشاتون خوشکل میبینه. ایشالله پیشرفتهای بیشتر طاهاجونی
مامان افسانه
1 خرداد 93 12:50
بازم من اومدم یکم دخمل نازمو ببینم به کسی چه دوست داریم دلنیا دوست داریم دلنیا
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی عزیزدلم . خیلی خیلی خیلی خوش اومدی. من ودلنیا جونم خیلیییییییییییییییییییییییییییییی دوستت داریم. دنیاجوووووووووووووووووووووووووووونمو ببوس الهی فداش بشم من. این گلها تقدیم دوست نازنین ودنیای نانازم
مامانی ساره
5 خرداد 93 9:11
ماشاءالله به این همه پیشرفت آفرین دختر گلم مامانی خیلی مواظب دخمل گلمون باش و از طرف من ببوسش
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی خاله مهربونم. حتما عزیزم. شما هم ساره جون وببوسین.
مامان مهربان
6 خرداد 93 11:09
ای جانم جوجوی من، ماشاالله گلکم
مامان مینای آرتین
8 خرداد 93 12:10
ااااااااااااااااااای جونم چه دختری...
مامان دلنیا
پاسخ
مرسییییییییییییییی خاله مهربونم.