دلنیادلنیا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره
پیوند عاشقانه ما پیوند عاشقانه ما ، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

نی نی خوشکله

پیشرفتهای جدیدنفس مامان

1393/2/20 9:34
نویسنده : مامان دلنیا
426 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به روی ماه فرشته کوچلوی نازمفرشتهفرشته

عزیزدلم از پیشرفتهای جدیدت بگم که مامانی وحسابی سر ذوق اوردی.محبت

همه کسم دیروز یعنی 19/2/93 روشکم دراز کشیده بودی وگوشی عمه مهساجلو دستت بود

برای اولین بار خودتو به سمت جلو پرت کردی

داری کم کم یاد میگیری چهاردست وپا راه بری.

به این صورت که پاهاتو به هم میزنی وشکمتو بلند میکنی ویواش یواش جلو میری.

 

الهی مامانی فدات بشه.دومین پیشرفتت اینه:

دیروز رفته بودیم خونه مادری یه دلمه خوشمزه درست کرده بود.دستش دردنکنه

وقتی از خونه مادری برگشتیم باهات تمرین کردم که بگی بابا

الهی فدای صدای نازت بشم که گفتی بابا

خیلی خوشحال شدم اینقد ذوق زده شدم که خدامیدونه.

بعدش گفتم کاش اول میگفتم بگی مامان خندونک

ولی نگفتم که قاطی نکنی.الانم ساعت 30دقیقه بامداده وتوخیال خوابیدن نداری.خوشمزه

الهی فدات بشه مامانی نفسم.

اینجادقیقا 8ماه و6روز داری.محبت

پسندها (10)

نظرات (14)

سارا مامان اهورا
20 اردیبهشت 93 11:09
ای جون دلم آبنبات خاله هزااااااااااااااااار ماشالا به این دختر ناز
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی خاله جونم.
مامان رها
20 اردیبهشت 93 21:38
باريكلا به اين دختر باهوش
مامان افسانه
21 اردیبهشت 93 11:04
افرین به دلنیا خانم ناز و خوشگل مبارکه عزیزممممم نفسم پس دیگه شما صحبت می کنی خدا بابا ومامان مهربونتو برات نگه داره کوچولوی نازم راستی دلنیا جونم روزبابای مهربونت مبارک باشه گلم
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی عزیزدلم.ایشالله سایه شما وبابای مهربون هم بالاسردخمل نازتون باشه. خاله خیلی دوستتون داریم.
خاله صبا
21 اردیبهشت 93 17:50
سلام ممنون که سر زدید من شما رو لینک کردم ! موفق باشید
مامان دلنیا
پاسخ
سلام عزیزم .مرسی. شما هم با افتخار لینک شدین.
مامانی
21 اردیبهشت 93 21:50
نه اول ماماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا دبعه بهد بگو ماماااااااااااااااااااااا من فقونت برمممممممممم دخملی نانازییییییییییییییییی وای کی ایلیا هم چهار دست و پا میره مردم دیگه من همش از الان میکم ماما ماما اره دیگه اول اسم مارو بگه بهتره وگرنه بابایی میکشه مارو از بس پز بده که بچم اول اسم منو گفته دخملی نانازی ماشالا چه زودی 8 ماهت شد. 8 ماهگیتم با تاخیر مبارک گل دختری ماشالا مااشلا، کو شه چشم حسودا
مامان دلنیا
پاسخ
سلام عزیزم. ماشالله ایلیان خاله .فداش بشم .خوشملم. اره مامانی خیلی زود میگذره.انگاری همین دیروز بود منتظر بودیم دنیا بیاد. مرسی گلم.بوس واسه مامانی وایلیان جونم
نهال
22 اردیبهشت 93 20:27
سلام خوبی؟؟؟؟ دلنیا جان خوبه؟؟؟؟؟ خوشگلم
مامان دلنیا
پاسخ
سلام عزیز م .مرسی .شما خوبین؟؟
كبري مامان آنیتا((آنیتاعسل مامان وبابا))
23 اردیبهشت 93 1:18
قربونت برم دلنیا جونم
مامان دلنیا
پاسخ
خدانکنه خاله جونم.
مامانی ساره
23 اردیبهشت 93 10:34
آفرین به دخملی گلمون
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی خاله جونم
مامان جونم(سوگند من)
23 اردیبهشت 93 12:10
دلنیا جونم عاجقتم
مامان دلنیا
پاسخ
ما بیشتر خاله جوووووووونم
m0zhde
23 اردیبهشت 93 18:11
dokhtare khoshgel
مامان سيد عرشيا
24 اردیبهشت 93 8:43
سلام ماماني . ببخشيد ما مشهد بوديم و نتونستم كه وبلاگو ببينم. آفرين به دلنيا جون كه مي گه بابا و پيشرفتاي زيادي كرده . كم كم هم راه مي افته .
مامان دلنیا
پاسخ
سلام عزیزم زیارت قبول مرسی گلم .ایشالله پیشرفتهای جدید عرشیا جون
فدایی محیا
24 اردیبهشت 93 13:25
هزار ماشالا ب این همه پیشرفت
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی فدات شم.
مامان افسانه
25 اردیبهشت 93 15:33
مامان دلنیا جونم دلم براش تنگ شده عکس جدید از روی ماهش میخواییم ما منتظریییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییم
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی مامانی گل. دل به دل راه داره.مابیشتر چشم عزیزدلم در اولین فرصت میذارم. دنیای ناز وببوس فدای صورت ماهش.
مامان حلماجان
26 اردیبهشت 93 1:12
سلام عزيزم خوشحال شدم اومده بودين به خونه سوت وكور ما مامان دلنيا جان هزار ماشالله دختر نازي داريد خدا براتون ببخشه راستش حلما جان من يه وبلاگ تو ني ني پيج داره كه فعاله اين وبلاگ ني ني وبلاگي رو درست كردم كه مطالبي كه اونجا ميذارم اين جا هم بذارم واسه روز مبادا. متاسفانه وقت نميشه ونميرسم به هر دو وبلاگ برسم واسه همين وبلاگ اينجا تا سه ماهگي مونده حالا آدرس وبلاگ ني ني پيجي رو ميذارم براتون خوشحال ميشم بهمون سر بزني دلنيا جان رو حسابي ببوس از طرف من helmanafasame20.ninipage.com
مامان دلنیا
پاسخ
سلام عزیزم .مرسی خواهش میکنم.دختر شما هم ماشالله نازه.ادرس جدید ولینک کردم. حتما بهتون سر میزنم.