دلنیادلنیا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره
پیوند عاشقانه ما پیوند عاشقانه ما ، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

نی نی خوشکله

هشت ماهگی دلنیاجونم

1393/2/15 14:19
نویسنده : مامان دلنیا
341 بازدید
اشتراک گذاری

                                                                                                                    

                                   هشت ماهگیت مبارک .

                            ایشالله 120 ساله شی اکسیژن مامان.

خوشبختی من در بودن باتوست.روز رسیدن به تو تقدیر خوشبختی من بود.

 

تو امدی وعمیق ترین نگاه را از میان چشمان زیبایت به وصال قلبم نشاندی

 

                       زیباترین گلهای دنیا تقدیم تو ای زیباترین.

 

                                                                          

                                         عکسهای نازتم در اولین فرصت میذارم

پسندها (4)

نظرات (11)

ماما
15 اردیبهشت 93 18:04
سلام خانومی رمزه پست اول وبلاگ که اسمش عکسا رسید رو براتون خصوصی فرستادم منتظر نظر خوبتون هم هستم
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی
مامان دنیا
15 اردیبهشت 93 22:55
سلام مامان دلینا جون هزار ماشاالله دخترت مثل ماه می مونه هشت ماهگیش مبارک همیشه کنار مامان بابای مهربونت خوشبخت باشی
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی عزیزم همچنین شما.دنیاجونمو ببوس
مامانی ساره
15 اردیبهشت 93 23:14
سلام عزیزم، 8 ماهگیت مبارک گلم
مامان دلنیا
پاسخ
ممنون عزیزم
مامی آراد
16 اردیبهشت 93 7:05
سلام مبارکه 8ماهگیت عزیزم
مامان دلنیا
پاسخ
سلام عزیزم .مرسی.
مامان اهورا
16 اردیبهشت 93 11:31
عزیز دلم 8 ماهگیت مبارک ایشالا که 120 سال شادو سلامت زیر سایه پدر و مادرت زندگی کنی
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی خاله جونم . خیلی دوستت داریم
فائزه مامان آیاتای
17 اردیبهشت 93 0:53
عزیزم هشت ماهگیت مبارک
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی خاله جونم.
✿مامان شقایق✿
17 اردیبهشت 93 17:31
عزیزمممممم هزار ماشالا به این دختر ناز ماشالا مامانی چقدر دخترتون خوردنی هست خدا حفظش کنه عروسک با افتخار لینک شدید
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی عزیزم .لطف داری. دلنیا کوچیک شماست. شما هم با افتخار لینک شدین.
اتی مامان
21 اردیبهشت 93 17:59
8ماهگیت مبارک دلنیا نی نی خوشگلایشالله مامانی وبابایی تا همیشه کنارت باشن
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی عزیزدلم ..همچنین شما.
مامانی ساره
23 اردیبهشت 93 10:36
هشت ماهگیت مبارک عزیز دلم[
سحرمامی آرتین
28 اردیبهشت 93 12:16
عزیزم باتبادل لینک موافق نیستی؟ ولی نمن شمارولینک کردم.
مامان دلنیا
پاسخ
چراکه نه. عزیزم منم شمارو لینک کردم.
مامان زری
29 اردیبهشت 93 20:04
هزار ماشالله خیلی عروسکی عزیزم
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی گلم.خیلی خوشحال شدم اومدین.