دلنیادلنیا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره
پیوند عاشقانه ما پیوند عاشقانه ما ، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

نی نی خوشکله

مراقبت 7ماهگی دخملی

1393/1/21 0:41
نویسنده : مامان دلنیا
524 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به روی ماه دخمل نانازم.

 

نفس مامان امروز بایه هفته تاخیر برای مراقبت 7ماهگیت رفتیم مرکز بهداشت.

وزن 10/500 -قد 76 سانتیمتر-

 

وقتی نشستی رو ترازو به خانومه لبخند زدی.گفت ماشالله دخمل خوش اخلاقی .بعدش گفت ماشالله داری تپل میشی .باد مواظب باشم اضافه وزن نگیری......

عزیزم الهی مامانی بمیره .الان که داشتم مینوشتم .تو نشسته بودی یه دفه با سر خوردی زمین .خیلی گریه کردی به زور ارومت کردم .

بعد شیر خوردی والان خوابیدی .خودم گریم گرفته .الهی بمیرم نبینم گریه کنی .خودمو نمیبخشم مواظبت نبودم.....

 

اره عزیزم داشتم از مرکز بهداشت میگفتم گفت ماشالله همه چی عالیه.تا یه سالگی فقط باید با مزه ها اشنا بشی .

 

از دیروز 19/1/93 میتونی بدون کمک مامان بشینی البته باید مواظب باشم مث امروز این جور اتفاقی نیفته چون هنوز باتعادل کامل نمیتونی بشینی .باید حواسم بهت باشه.مامانی از فکرش بیرون نمیام خیلی ناراحتم .فکر کنم خیلی دردت اومد چون خیلی گریه کردی .

خدایا خودت مواظب همه نی نی ها باش..

 

برای دیدن عکسهای سیزده بدر دلنیا بفرمایید ادامه مطلب.

ادامه مطلب

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامانی ساره
21 فروردین 93 10:03
عزیز دلم، الهی فدات شم چقدر نازی توی این عکسات خاله جون مبارکت باشه هفت ماهگیت، سیزده بدر و نشستنت دخمل گلم
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی خاله جونم .شما لطف داری.دوستت دارم خاله.
سارا مامان اهورا
21 فروردین 93 11:01
عسیسم 7 ماهگیت مبارک گلم ایشالا 120 ساله بشی خوشگل خاله
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی عزیزم.اهوراجونمو ببوسین فداش بشم.
سارا مامان اهورا
21 فروردین 93 11:02
قربوووووووووووووووونت برم که اینقدر نازی
مامان دلنیا
پاسخ
خدانکنه عزیزم.لطف داری خاله جونم.
مامان جونم (سوگند من)
21 فروردین 93 17:22
فداش بشم من خاله جونیدوست دارم
مامان دلنیا
پاسخ
خدانکنه عزیزم .مرسی .ماهم خیلی شما رو دوس داریم.
مامان محیاآرام جانم
24 فروردین 93 13:15
الهی بمیرم ک اینجوری خوردی زمین.خیلی ناراحت شدم
مامان دلنیا
پاسخ
خدانکنه عزیزدلم.خودم که خیلی ناراحت شدم.فداتون بشم.
مامان دنیا
28 فروردین 93 12:18
این فرشته است یا پری دریایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خدای من خیلی نازی چشم نخوری عزیزم هزار ماشاالله با کلاه صورتی نازت ماه شدی عسلممممممممممممممم همیشه کنار مامان بابا شاد باشی دور دونه
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی خاله جون. با افتخار لینک شدین . خیلی دوستتون دارم
مامان تینا
4 اردیبهشت 93 17:17
ای جان... عزییییییییییییییییزم خیلی ناز شدی خاله قربونت بره
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی خاله جونم . خدانکنه.