دلنیادلنیا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره
پیوند عاشقانه ما پیوند عاشقانه ما ، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

نی نی خوشکله

برای دخترم...

1392/12/6 16:25
نویسنده : مامان دلنیا
427 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم !

وقتی به تو نگاه می کنم

نمی تونم وجود خدا رو منکر بشم

اخه فقط خدا میتونسته 

موجودی رو به زیبایی وحیرت انگیزی تو خلق کرده باشه...

 

دخترم بخشش کن

اما نگذار از تو سواستفاده شود

عشق بورز

اما نگذار با قلبت بد رفتاری شود

اعتماد کن

اما ساده وزود باور نباش.

حرف دیگران را بشنو

اما صدای خودت را از دست نده.

 

 

 

اگر زمانی که صحبت میکنم حرفهایم تکراری وخسته کننده است صبور باش وبه حرفهایم گوش فرا ده

همانگونه که من در دوران کودکی به حرفهای تکراریت بارها وبارها با عشق گوش فرا دادم....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان دنیز
9 اسفند 92 18:23
آفرین به تو خاله.ماشالله دیگه واسه خودت خانمی شدی.قربونت برم خوشگل خاله.مامانی چه زود می خوای دلنیارو از پوشک واکنی.مامان خانم زرنگ.برا ما هم دعا کنید تا این پروژه رو با موفقیت به پایان برسونیم چون ناقلای من اصلا همکاری لازمو نمی کنه.
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی خاله جووووووووووووونم خدانکنه شما لطف داری .باشه عزیزم حتما .مطمئنم دنیز جون خاله اینقد خانومه ماشالله که هر چه زودتر پوشک ومیذاره کنار فداش بشم من.
سید مهدی
13 اسفند 92 6:39
سلام مامان دلینا عزیز کسی تو وبلاگش از گل استفاده میکنه که گلی تو خونش نداشته باشه نه شما که گلی دوست داشتی و خوشگل مثل دلنیا جان رو داری
مامان دلنیا
پاسخ
ممنونم شما لطف داری