دلنیادلنیا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
پیوند عاشقانه ما پیوند عاشقانه ما ، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

نی نی خوشکله

ثمره عشقمون

1392/9/14 10:26
نویسنده : مامان دلنیا
342 بازدید
اشتراک گذاری

 

                                                         فدات بشم عزیزدلم .

هزارماشالله روز به روز نازتر میشی.من تاچند وقت پیش خیلی خودمو کنترل میکردم ماچت نکنم چون واقعا خیلی لطیف وحساسی .ولی دیگه نمی تونم تحمل کنم .فدای چشای نازت بشم .

دیروز رفته بودیم بازار .بغل مامانی بودی هرکی تورو میدید واست ذوق میکرد تو هم میخندیدی .فدای خنده هات.

وقتی میریم خونه مادری .

مادری باهات حرف میزنه تو هم واسش دلبری میکنی .مادری خیلی دوست داره .توهم خیلی مادری ودوس داری چون میشینی بازبون بچگونه باهاش حرف میزنی من وبابایی وعمه مهسا هم ذوق میکنیم.

احتمالا فردا بریم کرمانشاه .دیشب از فرشته (خاله دلنیاجونم)شنیدم زلزله اومده .خداروشکر اتفاق خاصی نیفتاده.انشالله بلا دوره.

عزیزدل مامان دیشب ساعت 2:30خوابیده صبح شیرشو خورد ولی هنوز خوابه فداش بشم .نفس مامان .



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

nazanin(khale ye bahar(
11 آذر 92 16:29
سلام مامانه دلنیای خوشگل و نااااااااااااز...مرسی که به وبلاگمون سرزدید خدا نخوده خوشگل شماروهم حفظ کنه دلنیا جون رو لینک میکنم خوشحال میشیم شماهم لینکمون کنید
مامان دلنیا
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم .مرسی. لطف دارین .منم شما رو لینک کردم.
مامان نفس
11 آذر 92 16:35
سلام مامان دلنیا جونم خداروشکر زلزله خسارتی نداشته دلنیا جونمو از طرف خاله ببوس ، مسافرت رفتین مواظب دلنیا کوچولو و خودتون باشین ، نکنه سرما بخورین
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی عزیزم .شما هم مواظب خودت ونی نی خشکلت باش .فداتون بشم .
مامان اهورا
12 آذر 92 22:04
خداحفظش کنه براتون
مامان دلنیا
پاسخ
ممنون عزیزم مرسی که اومدی بازم بیاین خوشحال میشم.
مامان اهورا
13 آذر 92 8:38
عزیزم منم شما رو لینک کردم.
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی عزیزم .درستش کردم .