دلنیادلنیا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
پیوند عاشقانه ما پیوند عاشقانه ما ، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

نی نی خوشکله

دلنوشته های مامان درمورد بابایی

1392/9/14 10:27
نویسنده : مامان دلنیا
323 بازدید
اشتراک گذاری

قلبهادی بهترین همسر دنیاس.ماچ

ازخوبی وپاک بودنش هرچی بگم کم گفتم .یه بابای خیلی مهربونم هست شبها که من خیلی خسته میشم باعشق وعلاقه دلنیا رو,رودوشش میگیره واروم می خوابونتش /هادی یه همسر مهربون وفداکار وباگذشته.بااینکه خیلی بچه دوس داشت ولی منتظر شد درسم تموم شه بعدش بچه دار شیم منتظر.

درطول تحصیلم خیلی وقتها پیش می اومد نمی تونستم اشپزی کنم ولی اصلا اعتراض نمی کرد ومن وشرمنده خودش می کرد .هادی چون متولد بهمنه شاید علاقشو تو جمع نشون نده یا اهل ظاهرسازی نباشه ولی خداروشکر همیشه عشقی که بینمونه روز به روزبیشتر میشه قلب.

اصلا اهل بی احترامی نیست.من بی نهایت دوسش دارم .امروز یه اتفاق افتاد که نمی تونم بگم ولی یه چیزی بهم فهموند درسته می دونستم که هادی خیلی دوسم داره ولی امروز یه حرفایی بهم زد که خیلی خوشحالم کرد و واقعا خدا رو بخاطر داشتن چنین همسری شکر کردم .درسته همه ما ادمها ریز یا درشت ,نقطه منفی داریم ولی بهتره مثبتاشو ببینیم قلب

خوشبختی یعنی :

قلبی را نشکنی ...

دلی را نرنجانی...

ابرویی را نریزی...

ودیگران از تو اسیبی نبینند...

حالا برو ببین چقد خوشبختی!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامانی
1 آذر 92 17:17
خدا رو شکر. ایشالا کل عمرتون زندگیتون به این شیرینی باشه واقعا احترام کذاشتن به همدیگه از همه چیز مهمتره بهتون تبریک میگم. راستی من لینکتون کردم. خوشحای میشم بلاگ پسملم رو هم لینک کنید
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی عزیزدلم .انشالله شماهم همیشه درکنار نی نی نازتون خوش وخرم باشین وهیچ چیز نتونه رابطه عاشقونه رو بینتون کمرنگ کنه .از صمیم قلب براتون ارزوی خوشبختی می کنم .منم شما رو لینک کردم راستی پسر نازتون کی دنیا میاد؟
مامان نفس
2 آذر 92 13:28
سلام عزیزم خداروشکر که اینقدر همدیگه رو دوست دارین ، امیدوارم روز به روز عشق و علاقه تون پررنگ تر بشه
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی گلم شمام همینطور /انشالله همیشه درکنار نی نی خشکلتون بهترین لحظه هارو تجربه کنین
مامان محیاآرام جانم
24 فروردین 93 13:16
وای چقدر خوب وبا احساس.
مامان دلنیا
پاسخ
مرسیییییییییییییی گلم.