دلنیادلنیا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره
پیوند عاشقانه ما پیوند عاشقانه ما ، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

نی نی خوشکله

20ماهگی نفس خانوم

1394/2/13 10:19
نویسنده : مامان دلنیا
641 بازدید
اشتراک گذاری

                                 فرشته   سلام به روی ماه فرشته کوچولوی مامان فرشته

 

                                                   مامانی فدات شه الهی .

 

                                   محبت  20 ماهگیت مبارک ایشالله 120 ساله شی.محبت

 

                                      عزیزم چند روزیه نامزد عمه مهسا اومده

 

                        شبی که روز پدر بود رفتیم پارک کوهستان وکلی بازی کردی

 

                                                       خیلی شلوغ بود

 

                   اونجا خیلی نی نی بود وشما کلی ذوق کردی ویه عالمه دوست پیدا کردی فرشته

 

                        البته بماند که با کوچیک وبزرگ وپیر وجوون و.....دوست میشدی و

 

                                                     ارتباط برقرار میکردی

 

        خداییش تا حالا نی نی مث تو نترس واجتماعی ندیدم واینکه اینقد زود باادما میجوشه

 

                                                      حتی با غریبه ها .....

 

           قبل از اینکه بریم پارک کوهستان 2تا لیوان تو دستت بود که خوردی زمین لیوان شکست

 

                                      سریع بغلت کردم بعد رفتی پیش عمه مهسا

 

                                         یه لحظه متوجه شدیم داره از دستت خون میادترسو

 

                                    وای نمیدونی چه حالی شدم .تو دلم خالی شدگریه

 

               الهی بمیرم مهسا نمیذاشت دستتو ببینی هر چی چسبش میزدیم بازش میکردی

 

              بالاخره خونش بند اومد .تو پارکم یه قسمتاییش سنگ فرش بو دخیلی سنگاش تیز بود

 

                           اصلا نمیذاشتی دستتو بگیریم که خوردی زمین وزانوت زخم شد گریه

 

    البته وقتی برگشتیم دیدمش .تو که هزار ماشالله خیلی قوی هستی وبه این چیزا اهمیت نمیدیقوی

 

                            دیروز بعد از ظهر هم رفتیم زندان اسکندر وکلی عکس گرفتیم

 

                          بعدش رفتیم مسجد جامع یزد که بخاطر اعتکاف نذاشتن بریم تو شاکی

 

                  بعد رفتیم دخمه(یه مکان تاریخیه)دیگه غروب بود وهواکمی تاریک شده بود

 

                  خیلی خوش گذشت .من عاشق کوهنوردیم .کوهش یه کم خطرناک بود خطا

 

                                    وتو اصرار داشتی تو اون وضعیت تنها بیایشاکی

 

 

عکساتم تو پست بعد میذارمبای بای

13/2/1394

 

پسندها (6)

نظرات (23)

پریسا
14 اردیبهشت 94 12:27
خدا نی نی شما رو هم حفظ کنه ان شا الله به ما هم سر بزنید
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی عزیزم حتما میام
مامان اهورا
14 اردیبهشت 94 15:24
سلام عزیزم حالتون چطوره؟ چه حیف من عکس میخوام عزیزم دستش که زیاد نبریده؟
مامان دلنیا
پاسخ
سلام فداتون بشم خوبیم شما چطورین؟ عزیزم به زودی میذارم نه ولی خیلی خونش اومد بوووووووووووووس
مامان افسانه
15 اردیبهشت 94 1:26
سلام خانم کوچولو خوبی عروسکم؟ جال دوست مهربونم خوبه چه خبرا؟ ان شاالله همیشه خوش و خرم باشین الهی بمیرم برا دست جیگرم چرا مراقبش نبودیییییی زووی خوب میشه عشقمممممم روی ماه خودت و مامان گلت و می بوسم بوووووووووووووووووووووووووس
مامان دلنیا
پاسخ
سلام خاله جون مهربونم مرسی دوست گلم خوبیم. خدا نکنه عزیزم . مرسی خاله .خوب شدم یه عالمه بوس واسه دنیا خانوم ومامانی گلش
مامان افسانه
15 اردیبهشت 94 1:27
راستی عروسکمممممم 20 ماهگیت مبارررررررررک وایی یعنی چند وقت دیگه دو ساله میشی چقدر زود گذشت وقتی با م اشنا شدیم نخود بودی عسل
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی خاله جونی سلامت باشی گلم . اره خاله خیلی زود گذشت
مامان هلیا
15 اردیبهشت 94 9:46
فدای دختر قوی خودم بشم الهی همیشه به گشت و گذار بی خطر عزیزم،ایشاا... هیچ وقت هیچ وقت دیگه از این اتفاقات نیفته 20 ماهگیت مبارک دلنیا نفس،عزیییییییییییزم
مامان دلنیا
پاسخ
خدا نکنه خاله جون . مرسی عزیزم. همچنین واسه شما.
اتی مامان
15 اردیبهشت 94 12:39
شیرین من دلنیا جون،عزیزم چرا مراقب نبودی تا بچه این همه زخم و زیلی بشهایشالله همیشه به گردش باشیدمنتظر عکسای خوشگل خانم هستم
مامان دلنیا
پاسخ
عزیزم برا دستش واقعاخودم مقصر بودم. ولی تو پارک چون اصرار داشت تنهایی بره گفتم یه بار زمین بخوره حساب کار دستش بیاد که نیومد مرسی عزیزم که نگران دلی هستی بووووووووووووووووووووووووووس پسرای گلتو ببوس
مامان پرنیا
16 اردیبهشت 94 17:08
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........
مامان نيوشا
16 اردیبهشت 94 19:35
سلام عزيزم مطلب گذاشتم نظر يادت نره
مامان دلنیا
پاسخ
سلام گلم باشه حتما
مه آ سا
18 اردیبهشت 94 1:02
#####__#_____#____###_________ #_____ _____#__#_____#___#____#________#_____ _____#__#_____#__#______#_______#_____ #####__#_____#__#______#_______#_____ _____#___#___#___#______#_______#_____ _____#____#_#_____#____#________#_____ #####_____#_______###_____#####____ سـ ـــ ـــ ـــــلام دوســ ـــ ـــ ــت خـ ــ ــ ــوبـ ـ ـــ ـــم ایشاالله همیشه موفق باشی عزیزم پیش منم بیا و برام نظر بده لطفا
مامان دلنیا
پاسخ
باش عزیزم
مامان الى
18 اردیبهشت 94 15:58
سلام عزيزم الهى دلنيا جونم مواظب خودت باش ديگههههههقربونت برم مامانى خوشحال ميشم به منم سربزنيد با افتخار لينك شديد شما هم لطفا بلينككككككككككك سلام عزیزم چشم خاله جون مرسی .منم با افتخار شما لینک کردم
مامان دلنیا
18 اردیبهشت 94 20:41
ای جووووونم که اینقده خانوم شدی و بامزه روزهای بهاریت پر از اتفاقای خوب خووووب مامانی خوشحال میشم رمز رو بدی
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی دوست عزیزم . همچنین شما . حتما براتون میفرستم
مامان اهورا
18 اردیبهشت 94 20:44
من رمز میخوام
مامان دلنیا
پاسخ
باشه عزیزم
ساسان اس ام اس
19 اردیبهشت 94 15:07
سلام معلومه نی نی باحالی داری. امیدوارم همیشه سالم باشه. تو انجمن سایتمون مطالب زیادی درباره کودکان و همسرداری داریم. «در ضمن کارت شارژ تلفن همراه هم برنده شو» من بهت سر زدم اگه شما هم دوست داشتی به سایت ما سر بزن. ممنون www.SasanSMS.ir کامل ترین آرشیو اس ام اس www.SasanSMS.ir/Forum متفاوت‌ترین انجمن سرگرمی و تفریحی فارسی‌زبانان
مامان حديث
20 اردیبهشت 94 15:57
http://www.niniaxs.ir/index.php/batajrobeh2/2996-2015-05-10-04-21-59 سلام دوست عزيز وارد آدرس بالا بشويد و عكس دخترم و تجربه منو لايك كنيد. ممنون ميشم.
مامان دلنیا
پاسخ
سلام عزیزم حتما گلم
مامان آنیسا
23 اردیبهشت 94 10:27
آخی عزیزم اوخ شده اگه آنیسا بود که قیامت میکرد انقدر بد درده
مامان دلنیا
پاسخ
اره خاله جونی دلنیا خیلی مقاومه ماشالله فدای انیسا جون ایشالله هیچوقت پیش نیاد
مامان و بابای مانی جون
23 اردیبهشت 94 14:11
عزیز دلم مامانت پسورد نداده به خاله که عکساتو ببینه ولی 20 ماهگیت مبارک باشه خوشگلم انشلا تولد 120 سالگیتو جشن بگیری جیگرم
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی خاله جونم سلامت باشی عزیزدلم خصوصیییییییییییییییی
مامانی ساره
30 اردیبهشت 94 23:33
سلام عزیز دل خاله 20 ماهگیت مبارک گلم الهی بمیرم دستت زخم شده انشاءالله دیگه برات از این اتفاقا پیش نیاد عزیزم مواظب خودتون باشین
مامان دلنیا
پاسخ
سلام ممنون سلامت باشین خدا نکنه شمام مواظب خودتون باشین
پریسا
1 خرداد 94 12:58
خدا حفظش کنه. بچه ی خوشگلتون رو.
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی عزیزم.
ĸoѕαr
2 خرداد 94 21:57
سلام خاله جونم.اگه میشه کد8 روبه سامانه 1000891010 بفرستید ...ممنون میـــــــــشم.
مامان دلنیا
پاسخ
سلام باشه عزیزم
♥ایدا♥
3 خرداد 94 21:36
سلام من توی جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کردم خیلی خوش حال خواهم شد به من رای بدهید فقط هدد ۳۷ رو به سامانه ۱۰۰۰۸۹۱۰۱۰ پیامک بزنید توروخدا این کارو انجا دهید
مامان صفورا
4 خرداد 94 1:02
20ماهگیت مبارک خانوم گل ماشالا به زیبایی صورتت عزیزم
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی خاله جون مهربونم
نیکتا
4 خرداد 94 15:40
سلام من در جشنواره ی نی نی وبلاگ شرکت کردم ....خوشحال میشم عدد 75 را به سامانه 1000891010 برای رأی دادن به من پیامک کنید اگر دوست دارید به وبم بیاید تا عکسمو ببینید . به کمک شما احتیاج دارم.
مامان حلماجان
9 خرداد 94 21:10
سلام عزيزم روي ماهتون رو ميبوسم ماماني شرمنده هستم بخدا يه مقدار سرم شلوغه كمتر ميرسم بهتون سر بزنم ولي به يادتون هستم هميشه دختر نازم رو حسابي ببوس از طرف من وحلما
مامان دلنیا
پاسخ
سلام دوست خوبم . دشمنت شرمنده .حدس میزدم گلم منم همیشه به یادتونم . دختر گلتو ببوس مواظب خودتون باشین