دلنیادلنیا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه سن داره
پیوند عاشقانه ما پیوند عاشقانه ما ، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

نی نی خوشکله

ششمین سالروز پیوندعاشقانه مامانی و بابایی

1393/5/27 18:05
نویسنده : مامان دلنیا
554 بازدید
اشتراک گذاری

                           سلام عزیز دلم.امروز یعنی 27 مرداد93.ششمین سالروز

                                       پیوند عاشقانه مامان وباباست.

                         عزیزدلم امسال با سالهای دیگه خیلی فرق داره

                        یه فرشته کوچولوی ناز به زندگیمون اضافه شده

                        وبه من نام زیبای مادر وبه هادی نام زیبای پدر را

                                        تقدیم به همسر عزیزم                    

                                 با من که باشی هیچی نمیخوام

                                     دنیا رو بی تو اصلا نمیخوام

                                           وقتی تو هستی

                                              قلبم ارومه

                                    زندگی کردن با تو اسونه

                                 بی تو من مردم زندگی سخته

                                هرکی که با تو باشه خوشبخته

            http://m2473f.persiangig.com/z.rooya-masoud..aks/LOVE_FOR_NaSrin.JPG

 

                                            یک احساس زیبا


                                صادقانه میگویم حرف دلی بی ریا


                                    بی بهانه میگویم مثل آنها ،

                                      همان قلبهای بی وفا ،

                                       بی وفایی نمیکنم


                        عاشقانه میگویم عشق من دوستت دارم


                                صادقانه گفتی دوستم داری ،

                              عاشقانه عشق تو را باور کردم


                              از من خواستی تنها با تو باشم ،

                        با احترام قلب تنهایم را به تو تقدیم کردم


                                   گقتم این قلب مال تو ،

                                    همیشه وفادار تو ، 

                         هرگاه خواستی بگو تا شود فدای تو


                      از من خواستی به کسی جز تو دل نبندم ،

                            میترسیدی روزی تو را ترک کنم
                                 شاخه گل زیبای من ،

                        پر پر نمیشوی هیچگاه در قلب من ،

                         به عشق پاکمان قسم تنها تو می

                               مانی تا ابد در دل من


                         هیچگاه نمیگذارم دلتنگم شوی ،

                          همیشه در دلت خواهم ماند ،

                          هیچگاه نمیگذارم دلگیر شوی

 

                           همیشه در کنارت هستم ،

                            هم با تو درد دل میکنم ،

                          هم میشنوم درد دلهایت را…


                    دوباره میرسیم به آن احساس زیبا ،

                              همان حرف صادقانه ،

                             همان حرف دل بی ریا


                              همان کلام عاشقانه ،

                همان احساسی که تنها نسبت به تو دارم ،

                        آری عزیزم خیلی دوستت دارم

                                                         

http://www.yourcloob.com/file/pic/photo/2014/02/bfad93007901d466bb8537339d50e67e_1024.jpg
 

            http://s1.picofile.com/molavi/Pictures/hmmflnq9qr349ykqo11.jpg

 

 

 

پسندها (20)

نظرات (35)

مامان تینا و...
28 مرداد 93 7:53
تبریک میگم عزیزم ایشالا سالیان سال با خوبی وخوشی کنار هم زندگی کنید وخوشبخت باشید
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی عزیزم
آیدا
28 مرداد 93 13:38
سلام منم مثله خودتون وبلاگ نویسم اگه وقت داشتین به سایت منم یه سر بزنین
مامان دلنیا
پاسخ
سلام با کمال میل
اتی مامان
28 مرداد 93 14:33
مبارک باشه عزیزماز خدا میخوام سالهای سال سالم و عاشقانه کنارهم زندگی کنید دوست گلم بازم مبارکها باشه
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی عزیزم فدای تو بشم دوست نازم
الناز لاله
28 مرداد 93 16:45
به نازدخترخوشگلت رای دادیم خدا نگهدارش باشه
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی گلم. لطف کردی
مامان ناهید
29 مرداد 93 9:56
سلام....وب قشنگی دارید .انشاال.. همیشه شادو سلامت و خوشبخت در کنار هم زندگی کنید.دختر کوچولوتونم خیلی نازه خدا حفظش کنه
مامان دلنیا
پاسخ
ممنون عزیزم. شما خیلی لطف داری گلم
مامانی ساره
29 مرداد 93 11:44
مبارک باشه عزیزم انشاءالله سالهای سال کنار هم به خوشی و سلامتی زندگی کنید و عاشق هم باشید هر روز بیشتر از روز قبل
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی عزیزم همچنین واسه شما
مامان و بابای مانی جون
29 مرداد 93 12:56
تبریک میگم عزیزم انشالا سالیان سال در کنار هم با خوبی خوشی سایتون رو سر دلنیا عزیزم باشه تا طمع خوش زندگی رو لحظه به لحظه در کنار شما بچشه
مامان دلنیا
پاسخ
قربون محبتت دوست نازم. بووووووووووووووووووووووس واسه مانی جیگر ومامان گلی
مامان و بابا
29 مرداد 93 16:17
تبریک میگم گلم
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی خانومی
مامان و بابا
29 مرداد 93 18:07
سلام دوست عزيز به عكس دلنيا نظر عالي دادم در ضمن لينكتونم كردم منو لينك كنيد خوشحال ميشم موفق باشيد.
مامان دلنیا
پاسخ
سلام عزیزم. مرسی .باشه حتما
مامان بردیا اریایی
29 مرداد 93 18:15
سلام عزیزم اومده بودین و واسم پیام گذاشتین من هر چقدر تلاش کردم نتونستم وارد ادرسی که واسم گذاشته بودین بشم دلنیا جونو ببوسین من شما رو لینک کردم اگه دوست داشتین من رو لینک کنین ممنون گلم بازم تلاشم رو میکنم
مامان دلنیا
پاسخ
منون. بله با کمال میل.
ایدا
29 مرداد 93 19:50
سلام وبلاگ عالی دلینا جون باتبا دیل لینک موافقم
مامان آینده
30 مرداد 93 1:02
سلام عزیزم تبریک میگم انشااله همیشه شاد و سلامت در کنار نی نی تون زندگی کنید عزیزم ممنون از اینکه به وبلاگ من و نی نی سر زدین خوشحال میشم بازم بیاین گلم اگه دوست داشتی میتونی منو لینک کنی ممنون به نی نی تون هم رای عالی دادم ماشااله خیلی ناز و ملوسه خدا حفظش کنه
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی عزیزم. همچنین شما. قربون محبتت.عزیزم کاش ادرستو میذاشتی .سخت میتونم پیدات کنم.
مامان افسانه
30 مرداد 93 1:11
پس نظر من کوووو من همون ساعتی که پست گذاشتی اومدم برات کامنت گذاشتمممممممممم بازهم میگم این حیاط و اون حیاط می پاشن نقل و نبات بر یر عروس و دوماد یار مبارک بادا ایشالله مبارک بادااااااااااااااااااااااااااا الهی تا ابد خوشبخت و شاد و عاشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــق بمونید
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی عزیزم. قربونت برم ایشالله شماهم همیشه خوشبخت باشین. دنیا کوچولوی ناز وببوس
هدي
30 مرداد 93 2:31
مبارک باشه عزيزم.ايشالاي سالهاي سال به خوبي و خوشي کنار هم زندگي کنيد. عزيزم رفتم به اون آدرسي که دادي ولي چيزي پيدا نکردم.
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی عزیزم.ادرس وبت کامل نیس.نمیتونم واردش شم
مامانی ماهان جون
30 مرداد 93 7:58
سلاااام...به به به سالگرد هم آشیانه شدنتون مباااااااارکککککککککککککککککککککک و شاااااااااااد
مامان دلنیا
پاسخ
ممنون دوست عزیزم. خیلی با محبتی
مامانی ماهان جون
30 مرداد 93 7:58
دخترت هزار ماشالله خوشگله خدا براتون ببخشدش،با افتخار 5 امتیاز بهش دادم
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی عزیزم. لطف کردی
مامان حلماجان
30 مرداد 93 11:35
دوست خوبم صميمانه تبريك ميگم سالگرد ازدواجتون رو اميدوارم ساليان درازي با خوشبختي و آرامش كنار هم با دلنيا جان عزيز سپري كنيد ميبوسمتون دلنيا جان رو هم ببوس راستي واسه عكسش هم رأي دادم
مامان دلنیا
پاسخ
سلام عزیزدلم. مرسی همچنین شما. ممنون گلم لطف کردی. حلمای نازمو ببوس قربونش برم
مامانی
30 مرداد 93 12:27
سلام دوستم به دختر نازت رای دادم امیدوارم برنده بشه.با تبادل لینک موافقم
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی عزیزم با افتخار لینک شدی
مامان خدیجه
30 مرداد 93 13:17
سلام سالگرد ازدواجتون را تبریک میگم به دختر ناز وخوشگلتون هم امتیاز دادم امیدوارم همیشه شاد باشید
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی گلم. همچنین.
هدي (مامان آرش)
30 مرداد 93 14:20
با گوشي نظر گذاشتم.واقعا مکافاته.
یگانه جون
30 مرداد 93 14:50
خییییییلی متن زیبایی بود... ممنون که به وبم اومدین
مامان دلنیا
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم. بوووووووووووووووس
مامان فاطمه السادات
30 مرداد 93 17:26
سلام عزیزم من رفتم که به گلدخترتون رای بدم اما نمیشد نمیدونم چرا به هر حال دختر نازی دارین تقریبا میشه گفت مثل دخمل ما میمونه خوشحال شدم که به وبم سر زدین بازم بیاین نظر یادتون نره
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی عزیزم باشه گلم حتما میام
مامانی غزل
30 مرداد 93 17:29
سلام مامان دلنیا کوچولوی زیبایی دارید خدا براتون نگهش دارید به صفحه ای که گفتید رفتم و دلنیای عزیزی رای دادم من تازه واردم و خوشحال میشم با هم تبادل لینک داشته باشیم مرسی
فاطمه
30 مرداد 93 18:42
وبلاگ زیبایی داری وبلاگت رو جز پیوند هام لینک کردم
مامان دلنیا
پاسخ
ممنون عزیزم.منم شما رو لینک میکنم
شریفه سادات شرفی
30 مرداد 93 21:17
لطفا به وبلاگ من نظر دهید قبلا یک بار دیده بودی ولی بازم شعر میزارم مربیه من خانم مینا سراوانی هستند که اگر نام ایشان را در موتور جستوجوگر گوگل وارد کنید شعر های زیبای ایشان را می توانید ببنید. راستی.. نی نی تونم خیلی قشنگه از طرف من بوسش کن. خدا نگهش داره واستون
مامان دلنیا
پاسخ
عزیزم در اولین فرصت میام پیشت
مامان آینده
30 مرداد 93 23:52
سلام عزیزم اینم آدرسم
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی عزیزم. در اولین فرصت میام
مامان عرفان
1 شهریور 93 8:45
از اينكه به وب ما سر زديد ممنون
مامان دلنیا
1 شهریور 93 10:28
ای جـــــــــــــــان مهرتان پاینده شوقتان روز افزون "دلنیا جونی بـــــــــــــــــوس"
مامان دلنیا
پاسخ
ممنون عزیزم.پیامت خیلی زیبا بود. بووووووووووووووس
مامان هلیا
1 شهریور 93 11:33
سلام عزیزم ، مبارک باشه ان شاا... سالیان سال در کنار هم به خوبی و خوشی زندگی کنین و سایه تون بالای سر دلنیا جون باشه
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی عزیزم. همچنین شما. ایشالله سایه شما وهمسری هم بالاسر هلیا جون باشه. بووووووووووس
اتی مامان
1 شهریور 93 11:57
سلام عزیز خاله دلنیا جونمبهت تبریک میگم نفر دوم هم خیلی خوبههرچند از نظر من تو بی رقیبیتو شیرین و نازار منی
مامان دلنیا
پاسخ
سلام عزیزم مرسی خاله نازم. قربونت برم دوست خوبم. توخیلیییییییییییییی لطف داری. این گلها تقدیم دوست عزیزم وامیر علی جون ونی نی نازار توراهی
سحرمامی آرتین
1 شهریور 93 13:44
پیوندتان را با تقدیم هزاران گل سرخ تبریک میگویم و زندگی پر از عشق و محبت را برایتان آرزو میکنم آرزومند خوشبختی شما (…) . . . بزرگترین جراح و متخصص عالم قلب شما دو تا را با شکوه و زیبایی تمام به هم پیوند زد عمل پیوندتان مبارک باد . . . . . . ازدواج تنها پیوند زمینی است که در آسمانها بسته میشود پیوند زیبایتان مبارک باد .
مامان دلنیا
پاسخ
ممنون عزیزم بابت پیام قشنگت. خیلیییییییییییییییییییییی زیبا بود. بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
mamane aysel
1 شهریور 93 19:57
سلام عزیزم سالگردتون مبارک ایشالله سالیان سال کنارهم بخوبی وخوشی زندگی کنین عزیزم شرمنده من دیر پیامتو دیدم برای تبادل لینک هم موافقم با افتخار لینک میشین نازم
مامان دلنیا
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم . شما م با افتخار لینک شدی
مامان افسانه
1 شهریور 93 23:50
سلام دوست جونم خوبی خبر نداشتم تو هم مسابقه شرکت کرده بودی تبریک که دلنیا جونم دوم شد بووووووووووووووووووووس
مامان دلنیا
پاسخ
سلام عزیزم. مرسییی . بوووووووووووووووووووووس واسه دنیای ناز. البته دنیا باید اول میشد. مسابقه عادلانه ای نبود.
زهرا
2 شهریور 93 11:51
عزیزم ششمین سالگرد یکی شدنتون مبارک تبریک نا قابل ما رو هم پذیرا باشید
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی دوست خوبم. لطف داری شما
سارا مامان اهورا
6 شهریور 93 17:39
عزیزم تبریک میگم ایشالا همیشه در کنار هم خوشبخت زندگی کنین
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی دوست گلم. ایشالله خونواده سه نفری شما هم همیشه خوشبخت باشین.