دلنیادلنیا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره
پیوند عاشقانه ما پیوند عاشقانه ما ، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

نی نی خوشکله

پیشرفتهای عسل خانوم

1393/5/1 11:00
نویسنده : مامان دلنیا
899 بازدید
اشتراک گذاری

                                               سلام به روی ماهت عزیزدلم

                         خاطراتی که الان که دارم برات مینویسم  10ماه و15 روزگیته

                                            ولی تاریخ ثبتش تو وب 19روزگیه

                                             عزیزم حسابی شیطون شدی

                                                      

                           یه خرده دیر دندون دراوردی ولی 4تا باهم.2تا پایین 2تا بالا

                                               

                                                    2تا دیگم جوونه زده

                                                       فداشون بشم من

                                      با مرواریدا حسابی مامان وسورپرایز میکنی

                                    وگازهای خیلی محکمی نثار مامان میکنی

                                              که واقعا نمیدونم چیکار کنم.گریهگریه

                                      عزیزم داری روزبه روز باهوشتر میشی

                                        خودکار میدم دستت سرشو باز میکنی

                                  میری تواشپزخونه در کابینتو کشوهارو باز میکنی

                                                   وسایل داخلشو در میاری

                         وقتی ماشین لباسشویی روشنه چشم ازش ور نمیداری

                                               

                                            2شب پیش ساعت 3.5شب بود

                            یه لحظه بیدار شدم دیدم نشستی وداری نگاهم میکنی

                                                      اروم وبی صدا

                                               منو بابایی خوردیمت.......

                                    اگه چیزی ازت قایم کنم پیداش میکنی

 

                                         دیروز داشتم یادداشت مینوشتم

                                              گیر دادی به خودکارم

                                                 

                                گذاشتم پشتم توهم اومدی پیداش کردی

                                 یابذارم زیر کتاب یا هر جایی پیداش میکنی

                                           کارگاه خوبی میشیقوی

                                 یه پله داریم که بلندتر از حد استاندارده

                              با کمکش بلند میشی ومیخوای بری بالا

                                     کلا هرچی ببینی باکمکش وامیسی

                  حدود 30ثانیه بدون کمک وتکیه گاه میتونی وایسی

                                             البته اصلا تکون نمیخوری

                             از حموم رفتنت بگم وقتی لیفت میزنم

                          قلقلکت میاد ومیخندی مخصوصا زیر گردنت

                                  اب بازی هم خیلی دوست داری

                                     واصلا دوس داری از وان جداشی

                                  عزیزم چند روز پیش تو خونه حسابی

                                              حوصلم سر رفته بود

                                              چند تا تیکه پارچه بود

                                      تصمیم گرفتم برات لباس بدوزم

                                           اولین تجربه های خیاطیمه.

                                          شاید خیلی خوب نشد باشه

                                      ولی واسه خودم که فکر نمیکردم

                                    یه روز بتونم لباس بدوزم وبدون راهنمایی و...

                                                   خیلی ذوق کردم

                               حالا ایشالل سعی میکنم بیشتر کار کنم

                      اگه وقت شد برم کلاس ولباسای خوشکل برات بدوزم

                                  اخه کار دست یه چیز دیگس

                          راستی عزیزم دیروز گوشی بابایی دستت بود

                                      یه دفه گرفتی در گوشت

                              وبا صدای نازت که قابل توصیف نیست

                                                 حرف میزدی

                                    اینقد ناز حرف میزدی ومیخواستی

                          ادای ادم بزرگا رو در بیاری که میخواستم بخورمت

                                الهی قربونت برم که داری بزرگ میشی

                      عکسها در ادامه مطلب .البته فعلا نمیتونم بذارم

                                            کامپیوتر دوباره هنگیده

دوستای گلم ببخشید اینقد دیر عکسارو گذاشتم.

بقیه عکسارو در ادامه مطلب ببینید

     

 

ادامه مطلب

             

                           

                             وقتی بابایی میره بیرون شما اینجوری میشی.گریهگریه

              

            

                                 وقتی اینجوری دستاتو میگیری وباهاشون بازی میکنی

                                                         میخوام بخورمت

            

                                             نیا مامانیییییییییییییییییی

                                             میخوام خرابکاری کاری کنمخنده

                         

                           

                        

                      

                     

                 

                     

                 

                  

                

               

       

       

  

پسندها (22)

نظرات (31)

سمیه مامان اسماء کوچولو
1 مرداد 93 14:22
منتظر عکسای این دخمل شیطونیم
مامان و بابای مانی جون
1 مرداد 93 15:38
افرین خانم خانما ماشالا به این جیگری باهوش که دیگه داره واسه خودش خانمی میشهفدات بشم من خاله جون که اینقد زرنگی جیگری
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی خاله خدانکنه. خیلی دوستتون داریم
سارا مامان اهورا
1 مرداد 93 18:13
من اول سریع رفتم عکساشو ببینم دیدم خبری نیست بعد که خوندم دیدم فعلا نذاشتی من عکس دلنیا جون رو میخوام
مامان دلنیا
پاسخ
باشه عزیزم در اولین فرصت میذارم. بووووووووووووووووووووووس
مامان افسانه
2 مرداد 93 6:40
سلام مامانی ناااااااااااااااااااااااااااااااااز عسل خانم خوسگلو ماه خوبی نانازم الهی قربون شیطنتات فدای هئشت برم من عزیییییییییییییییییییییزم پس چی فکرکردین دلنیای من حسابی باهوشه کاش پیشت بودم بووووووووووووووووووس گنده ازت میگرفتم خیلی عزیزی خزیزم خیلی دوستت داررررررررررررررررررررررم قربون نگاه کردن فرشته نازم از دور میبوسمت اینم برای دوست گلم که یه کم بی وفا شده
مامان دلنیا
پاسخ
سلام عزیزدلم .خوبی ؟دنیاجونم خوبه؟ خدانکنه عزیزم. خاله جوووووووووووونم منم خیلیییییییییییی شما رو دوست دالم نگو عزیزم من همیشه به یادتونم .فقط این روزا دلنیا جونم فرصت نمیده زود به زود بیام پیشتون. دنیای نازمو ببوس قربونش برم من
مامانی ساره
2 مرداد 93 9:58
ای جانممممممممممممممممم اگه کنارت بودم یه بوس محکم ازت میگرفتم که اینقدر بلا شدی دخملی خوشگل انشاءالله که خدا حفظت کنه
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی خاله جووووووووووووووونم بوووووووووووووووووووووووووووووس واسه ساره ومامان گلش
مامان و باباي محمدباقر
2 مرداد 93 11:52
چه عجب اومدی... هر روز میام وبلاگت تا ببینم مطلب گذاشتی می بینم خبری نیس از کوچولت هم عکس بزار ببینیمش...
مامان دلنیا
پاسخ
ممنون ازلطفت باشه عزیزم در اولین فرصت بووووووووووووووووووس
اتی مامان
5 مرداد 93 12:15
رویش دندونات مبارک...خدای من خاله جون تو واقعا شیرین منی
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی خاله جونم خاله خیلی دوستتووووووووووووووووووووووووووون دالم بوووووووووووووووووووووووووووووووووس نی نی خوشملمون چطوره قربونش برم؟
مامان و بابای مانی جون
5 مرداد 93 12:36
خاله این مامانت عکساتو نمیذاره بهش بگو عکسهای خوشگلتو بذاره دلمون تنگ شد که
مامان دلنیا
پاسخ
چشم خاله جونم .
مامان تینا و...
6 مرداد 93 11:36
اتی مامان
7 مرداد 93 20:34
فدای تو بشم عزیزم منم یه دنیا دوستتون دارم....نی نی به لطف خدا خوبه ولی خودم حال خوبی ندارم نی نی اذیتم میکنه
مامان دلنیا
پاسخ
الهی بمیرم نبینم دوست گلم حالش خوش نباشه. ایشالله بهتر باشی گلم. بوووووووووووووووووووووووووس
مامان حلماجان
8 مرداد 93 12:36
عزيزم شرمنده كه دير بهت سر ميزنم به مقدار سرم شلوغ بود ولي دلم واست تنگشده بود دختر شيطون بلا وباهوش خاله مرواريد اي نازت مبارك پيشرفتات هم همينطور ١٠ ماهگيتم عسل عيدتم مبارك نازنينم ماماني ممنون واقعا از محبت شما دوستت دارم راستي ماماني وبلاگ ني ني وبلاگي حلما هم كامل شد البته مطالب هر دو وبلاگ يكيه دوست داشتين اونم لينك كنيد helmajoon92.niniweblog.com
مامان دلنیا
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم .درک میکنم چه خوب .ورودتو به نی نی وبلاگ تبریک میگم. باکمال میل . لینک شدی عزیزم. بوووووووووووووووووووووووس واسه حلمای دوست داشتنی
مامان جونم(سوگند من)
9 مرداد 93 12:31
سلام خانمی چه ذخملی شده این دلنیا جونم هزارتا بوووووووووووووووووووووووووووووووووس براش خوشگله خاله نفس خاله ممنونم به من سر میزدی گلم انشالله همیشه خوش باشی رمز خصوصی
مامان دلنیا
پاسخ
سلام عزیزم خواهش میکنم گلم. سوگند جونمو ببوس بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
اتی مامان
10 مرداد 93 18:37
1000ماشالله به تپل خالهبا گل سر چه خانم شدی جیگر خاله
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی خاله مهربونم. بوووووووووووووووووووس
سارا مامان اهورا
10 مرداد 93 19:42
واااااااااااااااااااااااااای خدا دلم میخواد بخورمش این خانوم خوشگلو
مامان دلنیا
پاسخ
خال خیلی دوستتون دالممممممممممممممم
سارا مامان اهورا
10 مرداد 93 19:43
چه پایی رو پا انداخته
مامان دلنیا
پاسخ
بله خاله جون. دلنیاس دیگه چیکارش کنیم
مامانی
11 مرداد 93 3:43
وای مردم از خنده اینووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو خداااااااااااا عسل واقعا گل سر ودت رو میزنی به دخمل ما خیلی بهش میاد ولی وای لباساش چه نانازه ادم میمیره ایلیان هم یاد گرفته کشوهای اشپزخونه رو باز میکنه هرچی توشه میندازه بیرون. اصلا امکانم نداره چیزی ازش قایم کنی مثل دخمل خانومت سریع پیدا میکنه یعنی قشنگ نگا میکنه ببینه کجا میذاری. هرچی گل تو گلدونه با دستاش میندازه بیرون. خلاصه فقط باید داد بزنی نکنو دست نزنو اونجا نرو. فک کنم یه روزی اخرسر همسایه ها از دستمون شکایت کنن ایلیان من با دندون دراوردنش لاغر شده دلنیا جونممممممممممممممممممممممم دوست دالیم خاله از الان 11 ماهگیتم مبارک فدات شم. یک ماه دیگه میشی 1 سااااااااااااااااااال اخ جوووون
مامان دلنیا
پاسخ
سلام عزیزم خوبی ؟ ایلیان جونم خوبه؟ اره عزیزم ماشالله خیلی باهوشن. ای جونم فدای شیطونیاش. مروارید نازش مبارک.اکشال نداره دوباره زودی تپل میشه مرسیییییییییییییییییییییییی خاله جونم ایلیان جونمو حسابی ماچ ماچیش کن
مامان افسانه
11 مرداد 93 7:00
سلام خوشگل من عسل من ناناز من فدای اون کلیپست بشم که اندازه خودتهههههههههههه بخورمت من اون عکسی که داره کشو رو باز میکنه و از حرص داد میزنه اه شده مردم از خنده راستی این لباسا کار خودته ؟ افرین به دوست خودم جدا خیلی خوشگل شده کاش منم بلد بودم مخصوصا از اونیکه بند داره سرهم شلوارکه خیلی خوشم اومد ماه شده چقدرم بهش یاد مبارکش باشه
مامان دلنیا
پاسخ
سلام عزیزم اره گلم دلنیاجون حسابی شیطون شده به همه چی کار داره اره عزیزم .اولین تجربه های خیاطیمه خوب نشده چون بدون الگو وهیچ تجربه قبلی کاری نداره البته اگه برم کلاس فکر میکنم بتونم کارای بهتری انجام بدم. اگه علاقه و وقتشو داری برو یاد بگیر چون خیلی کیف داره خودت براش لباس بدوزی مرسی خاله بابت تعریفت چشات ناز میبینه دنیای نازنازمو ببوس الهی فداش بشم. بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
مامان رویا
11 مرداد 93 14:53
هزار ماشالله به خوشگل خاله.عزیزم دندون های نازت مبارک... ایشالله همیشه سالم و تندرست باشی گلم. مامانی راست میگی این روزا نمیدونم چرا حوصله ی هیچ کاری رو ندارم.بدجوری دلم گرفته. از چی؟ .... نمیدونم. ولی ازتون خیلی ممنونم که حداقل کسایی رو دارم که منو هیچ وقت فراموش نمی کنن.خیلی دوستون دارم ....بووووووووووووووووس
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی عزیزم .چشات ناز میبینه. خدانکنه دلت بگیره. ایشالله همیشه شاد وخوشحال وسرحال باشین ماهم خیلی شما ودنیز ماه ودوست داشتنی ودوست داریم بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
خاله
12 مرداد 93 15:03
خدا حفظش کنه.................... دختریم 16ماهه شده بدو بیاااااااااااااااااااا
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی گلم باشه حتما میام
مامان مریم
13 مرداد 93 0:34
عزیزم چه قدر با زدن این گل سر بامزه و خانوم شدی. معلومه از نوشته های مامان جونت خیلی شیطون شدی. دوست دارم تپل خانوم
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی خاله ما هم خیلی شما رو دوست داریم
سحرمامی آرتین
13 مرداد 93 10:45
وای خاله فدای اون قیافه ی نازش بره.جیگردوستت دارم.
مامان دلنیا
پاسخ
خدا نکنه خاله جونم. منم خیلی شما رو دوس دارم. بوووووووووووووووووس
مامان مهربان
19 مرداد 93 12:29
ای جونم قربونت برم نازه خاله، خدایا کلیپسشو عزیزززززززممممم
مامان و بابای مانی جون
22 مرداد 93 17:27
وای که فدات شه خاله که ماشالا 10000000ماشالا روز به روز نازتر میشی ای جونم کلیپسشو مامانی هم واسه دختر گلم اسفند دود کنیا
مامان دلنیا
پاسخ
باشه عزیزم شما خیلی لطف داری دوست گلم. مانی گلی وببوس
مامان آوا
26 مرداد 93 10:12
ای جان گلسرشو نگاه کن 2 برابر خودشه آوا هم همین شکلی می خوابه پاشو می ندازه رو هم
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی خاله. اوا جون وببوسین فداااااااااااااااااش
مامان و بابا
27 مرداد 93 15:34
فدات دخمل خوشگل خاله قربونت
مامان دلنیا
پاسخ
خدا نکنه خاله جونم
مامان بهار
29 مرداد 93 14:05
دختر ماهی دارین خدا برات نگهش داره ممنون که به وبلاگ دخترم سر زدی
مامان خانم
29 مرداد 93 17:25
سلام عزیزم من به کوچولوتون رای دادم. خدا حفظش کنه
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی عزیزم. بووووووووووووووووس
مامان و بابا
30 مرداد 93 20:00
سلام بر مامان دلنيا جان قربون گل سرت برم!!!!!!!!!!!! راي داديم به نقاشي دلنيا با اجازه به دوستان حديثم اضافه شدين
مامان دلنیا
پاسخ
ممنون باعث افتخاره. منم شما رو لینک میکنم
مامان شراره
12 شهریور 93 13:57
سلام چه دخمل نازی دارین خدا براتون بخشش خوشحال میشم به ماهم سربزنید و لینک کنید
مامان دلنیا
پاسخ
سلام گلم . مرسی باشه حتما
مامان فاطمه
23 شهریور 93 15:57
ای جانم چه دختر نازی داری چه اسم زیبای داره این دخمل خدا از بلا حفظش کنه به وبلاگ پسر منم دعوت شدین با نظراتون خوشهالم کنین
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی عزیزم. ممنون از دعوتتون حتما میام.