دلنیادلنیا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره
پیوند عاشقانه ما پیوند عاشقانه ما ، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه سن داره

نی نی خوشکله

10ماهگی جیگرطلا

1393/4/9 17:32
نویسنده : مامان دلنیا
599 بازدید
اشتراک گذاری

                                            فرشته    نفس مامان ده ماهگیت مبارکفرشته

                                                         ایشالله 120 ساله شی.

                       عزیزم این ماه /ماه مهمونی خداست .ماه رمضونه .این اولین ماه رمضونته.

                               مبارکه عزیزم .ایشالله خودت بزرگ شی وبه سلامتی روزه بگیری

                               قربونت برم الهی این روزا حسابی به مامان وابسته شدی بوس

                       وبیشتر دوست داری بغلم باشی .وقتی میذارمت زمین گریه میکنی گریه

                                                        که بغلت کنم .

                               وقتی پیش بابایی هستی تا وقتی منو ندیدی ارومی

                               ولی همینکه چشمت به من میفته گریه میکنی وگریه

                                              میخوای بیای پیشم .

                               عزیزدلم دیگه خیلی خوب چهار دست وپا میری جشن

                    از حالت نشسته دراز میکشی از حالت دراز کشیده می شینی

                   دستتو به وسایل خونه میگیری ومیخوای با کمکشون وایسی

                                   ولی فقط تا روزانوهات موفق میشی.

                      عزیزم اینو امروز که 10ماهه شدی به متن اضافه کردم وقتی

                        کنارم نشستی منو میگیری و قشنگ می تونی وایسی

                      خیلی دوست داری برات شعر بخونم .وقتی می خونم

                                      نگام میکنی ومی خندی آرام

                                  دست میزنی وبا دقت گوش میدی

                          وقتی خونه اقاجون بودیم همش میگفتی بابا .

                              هرچی میگفتم بگو مامان نمیگفتی

                        دیروز خواب بودی یه لحظه چشاتو باز کردی و

                              گفتی دددددد.بعد دوباره خوابیدی

                   الهی مامان فدات بشه .عاشقتممممممممممممحبت

       وقتی نشستی وداری بازی میکنی وصداهای ناز از خودت در میاری و

                           میدونم داری با مامان حرف میزنی

                         خیلی دوست دارم بدونم چی میگی

     خیلی دوستت دارم مامانی تو بهترین نعمتی هستی که خدا بهم داده محبت

              با وجود تو اگه ادم غم وغصه ای هم داشته باشه یادش میره

                                    دلنیا تو همه زندگیم شدی

      راستی مامانی سال دیگه میخوام امتحان نظام مهندسی بدم

                          شاید واسه ارشدم ثبت نام کنم درسخوان

                  خوشکلم تو هم باید با مامان همکاری کنی بای بای

                     عکسهای عسل خانوم در ادامه مطلب

             

                      

        

                  

                  

                  

     

               

                                                   جیگرتو بخورم

               

              

                             وقتی لباتو اینجوری میکن دوست دارم درسته قورتت بدم

 

پسندها (17)

نظرات (17)

سارا مامان اهورا
13 تیر 93 11:27
هزار ماشالا روز به روز نازتر میشی 10 اهگیتم مبارک عزیزم ایشالا 120 ساله بشی
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی خاله مهربونم
سارا مامان اهورا
13 تیر 93 11:31
عزیزم رمزتو عوض کردی آخه نمیتونم وارد پست دلشکسته ات بشم
مامان دلنیا
پاسخ
خصوصی
مامان افسانه
13 تیر 93 14:57
مبـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــارکهههههههههههههههه عسل من عشق من خوشگل من نانازیییییییییییییییییییییییییی همیشه زنده باشی نفسیییییییییییییییییییییییییی من فدای او ن چشات بشم خوشگل من خیلی ناز و ماهی افرین به دوست عزیز و مهندسممممممممممم دلنیای عسلمم حتما نهایت همکاری رو میکنههههههههه بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی دوست گلم.دنیای نازمو ببوس.
مامان افسانه
13 تیر 93 14:59
دوست عزیزم نبینم بگی دلت شکسته همیشه دلت خوشبخت باشه
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی همچنین شما
سحرمامی آرتین
13 تیر 93 16:41
♥♥♥ده ماهگیت مبارک.عزیزدل خاله♥♥♥ بووووووووووووووس
مامان اسماء کوچولو
14 تیر 93 16:11
ژستاشو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بووووووووووس
هادی حیدری راد
14 تیر 93 17:55
تنت قدمگاه آغاز بودنم شد آغوشت،بهشـــت من است مـــــادر چه حس قشنگ مادرانه ای داری.بی شک داشتن چنین حس بی حد و مرزی خدایی است.عکس کوچولو رو دیدم ناز بود.
اتی مامان
14 تیر 93 18:24
10ماهگیت مبارک تپل خاله...ایشالله 100ساله شی(بوس بوس)
مامان دلنیا
پاسخ
قربونت برم عزیزم . بووووووووووووووووووس
مامان و باباي محمدباقر
16 تیر 93 9:03
ممنون از لطفت که اومدی سر زدی... با افتخار لینکتون کردم... اگه قابل دونستی ما رو هم بی نصیب نزاری!
مامان دلنیا
پاسخ
خواهش میکنم . اختیار داری عزیزم. شما هم با افتخار لینک شدین
مامانی ساره
16 تیر 93 13:55
عزیز دلم ده ماهگیت مبارک چقدر ناز شدی خاله با این ژستایی که گرفتی
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی خاله مهربونم شما لطف داری بووووووووووووووووووووووووووووووووس
مامان و بابای مانی جون
16 تیر 93 14:30
وای فدات بشم من خاله جون ژستهای جیگرمو ببین دیگه کم کم واسه خودت خانمی شده جیگرم
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی عزیزم . شما همیشه لطف داری خاله جوووووووووونم. مانی خوشکلمو ببوس قربونش برم من.
مامان آوا
17 تیر 93 11:59
قربون خنده هات دلنیا کوچولو عکسهای لختشو نذار مادر من نمی تونم خودمو کنترل کنم گاز می گیرمشا
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی خاله جونم خیلی دوستتون داریم. اوای نازمو ببوس.قربونش برم.
✿مامان شقایق✿
22 تیر 93 9:36
10 ماهگیت مبارک فدات شم دختر خوشگلم افرین به این همه پیشرفت
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی خاله جونم.
مامان آینده
22 تیر 93 11:07
دلنیا جون گلکم 10 ماهگیت مبارک انشاالله همیشه شاد و خوشبخت کنار مامان و بابا باشی
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی عزیزدلم .همچنین شما.
مامان طاها
22 تیر 93 17:26
خدا این ملوسک رو واسه مامان و باباش نگه داره ایشالله. آفرین گل دختر.منتظر پیشرفتهای آینده شیم. دختر ناز بزار مامانی هم مثل تو پیشرفت کنه.
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی خداطاها جونو واسه شما نگه دار. ایشالله خاله مهربونم. چشمممممممممممممممممم خاله
مامان محمد صدرا
23 تیر 93 14:20
ده ماهگیت مبارک خاله جون ایشالله زیر سایه مامان و بابا 100 ساله شی گلم
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی مرسی مهربونم.
مامان ایلیان
1 مرداد 93 1:23
وای واییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی این کیهههههههههههههههههههههههههه وای من مردممممممممممممممممممم خداااا بهم شک وارد شده الان ماشالااااااااااااا چه بزرگ شدی تو وروجکککککککککککککککککککککککککککککک عزیز دلمممممممممممممممممممممممممممممممممممم اخییییییی بچلونمتتتتتتتتتتتت بخورمتتتتتتتتتتتتتتتتت وای لباشووووووووووووووووووووووووووو واییییییییییییییییی گیره موهاشووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو عزیزممممممممم من دیگه وا رفتمقربونت برم روجک ببخشید ما نبودیممممممم این دو ماه بزرگ شدنتو دنبال کنیم خانومی من دوست داریم کلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی
مامان دلنیا
پاسخ
سلام عزیزممممممممممممممممم بالاخره برگشتیییییییییییییییییییییین. رسیدن بخیر .دلمون خیلی براتون تنگ شده بود. ایشالله همیشه به سفر وخوشی ایلیان جونمو ببووووووووووووووووووووووس قربونش برم.