دلنیادلنیا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره
پیوند عاشقانه ما پیوند عاشقانه ما ، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه سن داره

نی نی خوشکله

اولین زیارت دلنیا جونم

1393/3/14 0:53
نویسنده : مامان دلنیا
859 بازدید
اشتراک گذاری

                             

                                    سلام همه کسم...

                 مامانی دیشب دلم خیلی گرفته بود .خیلی....

      هرکاری کردم اروم نمی شدم .تصمیم گرفتم بریم امامزاده جعفر...

                           این اولین بار بود که می رفتی زیارت

                همین که وارد امامزاده شدیم ارامش عجیبی گرفتم

        عزیزدلم شما دو دستی ضریح وچسبیدی وخیلی ذوق زده شده بودی

                      ومحو تماشای اینه کاری فضای امامزاده بودی .

                               عکساتم در ادامه مطلب میذارم

 

               

               

              

                       اینجا داشتی با یه خانومه میخندیدی فدای خنده هات عسل خانوم

پسندها (19)

نظرات (21)

مامانه آنیتا
14 خرداد 93 1:01
زیارتتوت قبول عزیزم((برای ماهم دعا کنین))
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی عزیزم چشم گلم.محتاجیم به دعا
سمانه
14 خرداد 93 10:29
زیارتت قبول خانومییییییی
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی سمانه جون
مامان مهربان
14 خرداد 93 19:43
زیارت قبول جوجوی من
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی گلم.
مامان افسانه
15 خرداد 93 1:34
زیارت قبول باشه خانم خانمااااا دوستم نبینم دلت بگیره هاااااااا همیشه خوش و خرم باشی همیشه هم دلت بجای اینکه بگیره گشاد بشه بووووووووووس
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی خانومی. شما مث همیشه لطف داری. بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
مامان طاها
15 خرداد 93 1:48
خاله جون و دلنیا جون زیارتتون قبول.ایشالله همیشه شاد باشید و غصه راه دلتون رو گم کته.
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی عزیزدلم. همچنین شما. طاها جونم چطوره ؟ ببوسین از طرف من
مامان آینده
15 خرداد 93 10:46
عزیزم زیارت هاتون قبول انشاالله قسمتتون بشه هر چی زودتر با دلنیای گل برین نجف و کربلا عجب آرامشی داره اونجا... خوشبخت باشید مهربونا
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی عزیزدلم. فداتون بشم.ایشالله باهم بریم. ایشالله شما هم خوشبخت باشین
سحرمامی آرتین
15 خرداد 93 16:37
عزیییزززززززمی... زیارت قبول دلنیاجون ومامان نازنینش.بارز مث همیشه عکساش خیلی خوشگله.انشاالله قسمت بشه بریدمکه.آمین.
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی عزیزدلم. چشاتون خوشکل میبینه. ایشالله قسمت بشه باهم بریم.
سارا مامان اهورا
15 خرداد 93 18:43
عسیسم زیارت قبول
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی خاله جونم
سارا مامان اهورا
15 خرداد 93 18:44
با چادر چقدر ناز شدی مامانی قالب جدیدم مبارک
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی خاله عزیزم.چشاتون ناز می بینه. سلامت باشی گلم
الناز
15 خرداد 93 19:39
سلام دوست عزيز! وبلاگ خيلي زيبايي داري! لطفا به منم سر بزن! و برام نظر بذار که بدونم اومدي! منتظرما! --
مامان دلنیا
پاسخ
ممنون. حتما میام
مامان جونم(سوگند من)
15 خرداد 93 20:55
زیارتت قبول جیگر خاله چادرش و ببین عسل دوست داشتنی نفس عاشقتم خاله جون دنیا و دلنیا دو تا وروجک دوست داشتنی من
مامان دلنیا
پاسخ
ممنون عزیزم . ما هم خیلی دوستتون داریم قربونت برم عزیزم.
مامان و بابای مانی جون
16 خرداد 93 16:05
مامان جون عکس دختر نازمو بذار دلم واسش تنگ شده
مامان دلنیا
پاسخ
عزیزم گذاشتم . تو ادامه مطلبه.
مامان افسانه
17 خرداد 93 1:58
سلام دوستممممممممممممممم خوبی اومدم حال دلتو بپرسم خوبه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نکنه بازم بگیره هااااااااااااااااا من غصه میخورم دوستم دلنیای عسل و ماهمو ببوس فداش بشم من الهیییییییییییی راستی مامان سوگندهم لطف داره که گفته از دلنیا و دنیا رو دوست داره ماهم 4تایی عاشق سوگند خانم ناز و ماه هستیمممممممممممم
مامان دلنیا
پاسخ
سلام دوست خوبم. اره عزیزدلم خوبم .دلنیا کوچیک شماست .دست بوسته گلم. دنیا جونم وحسابی ماچ ماچیش کن این عسل خانم خوشکلو ممنون که به یادم بودی.این گلها تقدیم دوست خوبم هرچند خودت گلی
مامان هلیا
17 خرداد 93 11:29
ای جوووووووووووووووووووووووووووونم ، چادرشو . الهی قربونت برم عزیزم زیارتتون قبول مامانی زیارت قبول دلنیا جون ، عشق خاله
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی عزیزم. مرسی خاله مهربونم. دوستت داریم .هلیای نازمو ببوس فداش بشم من.
مامان رها
17 خرداد 93 21:50
خصوصى عزيز دلم
مامان حلماجان
18 خرداد 93 0:13
سلام عزيزم فداي زيارت كردن تو برم خاله جون حتماً قبوله زيارتت شيرينك ميبوسمت دوستت دارم دلنيا جونم
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی خاله جونم. ماهم خیلی شما وحلما جون ودوست داریم. حلمای نازمو ببوسین فداش بشم من.
مامان و بابای مانی جون
19 خرداد 93 9:03
وایییییییی عزیزممممممممم قربونت برم خاله جون خیلی دلم واست تنگ شده بود عزیز دلم چه ناز شدی خالهجون البته ناز بودی نازتر شدی روز به روز ماشلا 10000000000 ماشالا ملوستر میشی فدای اون خنده هات با اون چادر خوشگلت زیارت قبول خاله جونننننننننن دلنیا جونم جیگر خالههههه او صورتتو باید اینقد بوس کنمممممممممممممممممممم
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی عزیزم دل به دل راه داره چشاتون ناز میبینه . مانی جونو ببوسین فداش بشم من.
شقایق
19 خرداد 93 9:19
زیارت قبول عروسک نازمممم
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی . نمیشه وارد سایتتون بشم چرا؟
ماماني نيكا
19 خرداد 93 21:42
زيارت قبول عزيز دلممممممم
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی گلم قبول حق باشه.
مامان آوا
28 خرداد 93 19:43
زیارت قبول قشنگممممم
مامان دلنیا
پاسخ
مرسیییییییییییی
مامان دیانا
9 تیر 93 8:40
زیارت قبول. التماس دعا عزیزم.. خدا حفظش کنه واقعا خوردنی شده. با اون چادرش حج خانوم شده
مامان دلنیا
پاسخ
قبول حق باشه عزیزدلم. مرسی دیانا جون و ببوسین از طرف من.