دلنیادلنیا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره
پیوند عاشقانه ما پیوند عاشقانه ما ، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

نی نی خوشکله

شروع جیغ زدن های دلنیا جونم

1392/12/19 17:09
نویسنده : مامان دلنیا
601 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 18/12/92 جیغ زدن های دلنیا جونم شروع شده.

چهره دلنیا اینجوری میشه:

 

1-وقتی خوابش میاد

 

2-وقتی چیزی ببینه وبهش ندم.


3-وقتی گرسنه باشه.


4-وقتی سکسکه اش زیادی طول بکشه.


5-وقتی خودشو خیس کرده باشه.


اره دختر گلم دیگه یواش یواش شیطونیات داره شروع میشه.


البته نا گفته نمونه که جیغهای دخملم خیلی اروم وملایم ودوس داشتنیه.


فدای صدای نازت بشه مامانی.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

سارا مامان اهورا
19 اسفند 92 22:42
ای جوووووووووووونم با جیغ زدنم خیلی نازی
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی خاله جونم.چشاتون ناز می بینه.دوستون دارم.
❤طراح دردونـــه تـــم ❤
21 اسفند 92 23:07
سلام به شما دوست خوبم دوست داري لوگو و صفحه ورودي و بالابر وبلاگ و قالب وبلاگ و تقويم رو براي سال نـــو با عکس ني ني تون سفارش بدي ؟ همه و همه با عکس ني ني نازتون ! اگه ني ني گلتون عکس آتليه اي نداره براتون عکس ساده اي که تو خونه ازش ميگيريد رو تبديل به آتليه اي ميکنم .... اگه شما هم دوست داري براي سال نو کلي چيزاي قشنگ و قشنگ با عکس کوچولوي دلبندتون داشته باشي حتما بيا پيشم سال نو تحولي نو براي ني ني نازتون همراه با دردونــــه منتظر حضور گرمت هستم تخفيف ويژه نوروزي قيمت ها زير 10 هزار تومن www.testersite.mihanblog.com
مامان ايليان
24 اسفند 92 21:49
mordam az khandeeeeee man ghorbonrt bram ba on labo loche avizonet =)))
مامان دلنیا
پاسخ
خدا نکنه عزیزم.ایلیان جونموووووووووووووو ببوسین
مامان جونم (سوگند من)
24 اسفند 92 23:55
دخترتون خیلی خوشگله من شما رو لینک کردم ممنونم که به وب من سر زدی از طرف من دخملتو یه گنده بگیر
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی مامانی .لطف کردین .منم شما رو لینک کردم.سوگند جونمو ببوسین.
مامان دنیز
28 اسفند 92 1:13
وای خاله وقتی جیغ میکشی بیشتر ناناز میشی.قربون اون فیگور خوشگلت برم نازگلم.
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی خاله چشاتون ناز میبینه. خدانکنه .دنیز جون وببوسین فداش.
مامانی ساره
10 فروردین 93 14:36
الهی چقدر نازی با این ژست جیغ زدنت عزیزم
مامان دلنیا
پاسخ
مرسیییییییییییییییی خاله