دلنیادلنیا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره
پیوند عاشقانه ما پیوند عاشقانه ما ، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

نی نی خوشکله

اولین تلاش های نفس مامان واسه نشستن

1392/10/10 22:42
نویسنده : مامان دلنیا
299 بازدید
اشتراک گذاری

الهی مامان فدات بشه .همه کسم.

 

امروز یه کاری کردی که حسابی مامانی وذوق زده کردی .نفس مامان بغل مامانی نشسته بودی که یه دفه متوجه شدم داری سرتو از رو بالش بلند میکنی وسعی میکنی بشینی .وااااای خداجونم خیلی خوشحال شدم .دلنیای کوچلو داره یواش یواش بزرگ میشه وچیزای جدید ومیخواد تجربه کنه .

عزیزمامان اینجا3ماه و26روز داری

الانم که دارم این خاطرات ومینویسم داره با بابایی باهمون الفبای کودکانه حرف می زنه .

دلنیا هزار ماشالله خیلی ارومه .شبا رو خوب میخوابه .صبح هم چشای نازشو باز میکنه وباخنده های شیرینش از خواب بیدار میشه .

خداهمه بچه هارو واسه مامان باباهاشون حفظ کنه .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سارا مامان اهورا
11 دی 92 9:33
الهی عززززززززززیزم خداحفظش کنه واستون ولی سعی کنین نذارین تا آخر 6 ماهگی بشینه [پاسخ سلام مامانی .مرسی گلم اتفاقا خودمم همین نظر ودارم ولی فکرکنم بابایی عادتش داده .چون وقتی سعی میکنه بشینه اگه ننشونمش گریه میکنه ولی همینکه میشینه اروم میشه.نمیدونم چیکار کنم.[
سارا مامان اهورا
11 دی 92 14:03
من قبلا اهورا رو بردم دکتر گفت نذارین تا آخر شیش ماهگی بشینه چون باعث میشه کمرشون کوتاه بشه
مامان دلنیا
پاسخ
[ مرسی عزیزم .ممنون که بهم گفتی.
مامان سینا
11 دی 92 17:23
ماشالا خدا حفظش کنه با افتخار لینک شدید
مامان دلنیا
پاسخ
سلام مامانی سینا جوووونم .خیلی خوشحال شدم اومدین.لطف کردین منم با افتخارشما رولینک کردم.بازم بیاین پیشمون
مامان نفس
11 دی 92 18:16
واااااااای خاله جون فداش ماشاا... دلنیا جونم ، زود زود بزرگ شو خاله ، خیلی دوست داااااااااااارم
مامان دلنیا
پاسخ
خدانکنه عزیزم .ماشالله به جونتون.باشه خاله جووووووووونم .ماهم خیلی دوستون داریم.