دلنیادلنیا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره
پیوند عاشقانه ما پیوند عاشقانه ما ، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

نی نی خوشکله

30ماهگی دلنیا نفس مامان

1394/12/11 12:12
نویسنده : مامان دلنیا
887 بازدید
اشتراک گذاری

سلام همه وجودم

 

30ماهگیت مبارکجشنجشن

 

دیروز میگفتی مامان تولدمه میخوام کیک درست کنم

 

حسابی شیرین زبون شدی و واسه من وبابایی دلبری میکنی

 

شعرهایی که دلنیا یاد گرفته:

 

یه دختر دارم شاه نداره

 

یه توپ دارم قلقلیه

 

حسنی بی دندون شده

 

بارون میاد

 

شعردعا کنم

 

پیشی ملوسی

 

وبازی ها:

 

اتل متل

 

عموزنجیرباف

 

کلاغ پر

 

اینارو خودت میخونی وبا عروسکات بازی میکنی

 

برنامه های تلویزیون وسریالهارو میشناسی وتا میخواد شروع شه میگی مامان مثلا

 

شب کوک شروع شدجشن

 

وخیلی این برنامه رو دوس داری .از شبکه نسیم پخش میشه

 

نمیدونم دوستان میبینن یا نهمتنظر

 

باور کن حتی ساعت پخششونو میدونی اگه من فراموش کنم تو یادتهخنده

 

کارتونهای شبکه پویا هم میبینی وخیلی دوس داریمحبت

 

از بین کارتونها بیشتر راز جنگل شفا (که تو بهش میگی مادربزرگ)وبزبزقندی وخیلی دوس داری

 

صبح وقتی بیدار مشی باطنین صدای گوشنوازت صبح بخیر میگی

 

شبها هم هیچوقت شب به خیر گفتنو فراموش نمیکنیبوس

 

امروز صبح داشتی کارتون میدیدی که بهم گفتی مامان برو تو اشپزخونه بعد گفتی لامپ وروشن کنخوشمزه

 

بعد گفتی برو کنار یخچالچشمک

 

بعد خودت دویدی اومدی گفتی بغلم کنبغل

 

ودر یخچال وباز کردی واشاره کردی به جعبه شیرینیخوشمزهخنده

 

دیشب رفته بودم حموم وقتی اومدم بیرون بابایی گفت وقتی حموم بودی

 

دلنیا گفته بابا مامان وصدا بزنقوی

 

بعداز چندلحظه دوباره گفتی بابایی :مامان وصدا زدی ؟خنده

 

خلاصه من وبابایی خیلی واسه حرف زدنت ذوق میکینم محبت

 

واقعا حرف زدن بچه ها خیلی شیرینهمحبت

یه مطلب دیگه من این مطالبو قبلا نوشتم الان خواستم ثبتش کنم

 

نفسی تو الان خواب بودی یه دفه دیدم صدای نازت بلند شد

 

گفتی مامان بیدار شدم صبح بخیرمحبت

 

اب میخوام بعد گفتی مامان نوشابه هم داریمخنده

 

الانم ساعت 7صبحه

 

با مامانی سحرخیز شدی الهی فدات بشم زندگیم

 

13/12/1394

 

ادامه مطلب

 

 

دلنیا عاشق بارونه

ولی حیف خیلی بارون نمیاد

عاشقتم با تمام  وجودم

اینم فاطمه جون ودلنیا

محبت  اینم 2تا عشقام   محبت

فدای دستات

 

پسندها (7)

نظرات (11)

بابا حمید
16 اسفند 94 9:06
سلام آبجی گل ومهربونم صبح زمستونی شما بخیر و خوشی آبجی گلم ممنون از لطف ومحبتت آبجی گلم از طرفم دلینا جووون را ببوسید آبجی گلم هفته خوبی برای شما و خانواده گلتون آرزومندم خنده بر لبانت همیشه جاری مانا و برقرار باشی آبجی گلم ............................ چه رسم جالبی است ! محبتت را میگذارند پای احتیاجت،صداقتت را میگذارند پای سادگیت، سکوتت را میگذارند پای نفهمیت،نگرانیت را میگذارند پای تنهاییت، و آنقدر تکرار میکنند که خودت باورت میشود که تنهایی و بی کس و محتاج ...! ................... اگه یه روز کسی بهت گفت دوست دارم،سعی نکن بهش بگی دوست دارم،اگه گفت عاشقتم،سعی نکن عاشقش بشی،اگه گفت همه زندگیش تویی ،سعی نکن همه زندگیش تو باشی،چون یه روز میاد بهت میگه ازت متنفرم اونوقت تو نمیتونی سعی کنی ازش متنفر باشی...
مامان اهورا
18 اسفند 94 12:25
ماشالا خانومی شدی
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی خاله جونم
مامان افسانه
25 اسفند 94 10:22
سلاااام دوست جونم خوبی؟؟ والا فکر کنم الزایمر گرفتم فکر کنم قبلا برای پستت نظر گذاشتم یادم نمیاد خخخخ چطوری خوشگل خانممم نوشابه خوردی ؟؟/ واییییی چقدر لاکاش نازه میام هامت میکنماااا فدات بشم که این همه بارون دوست داری اتفاقا الان که دارم داره بارون میاد از دیشب بارون گرفته خدا رو هزااااااار مرتبه شکررر افرین به دخملی که این همه شعر بلده عاشقتمممم خوشگل خانممممممممممممممممممممم راستی دوست گلم پیشاپیش سال نو هم مبارررک باشه
مامان دلنیا
پاسخ
سلام عزیزم مرسی خاله جون خوبم مرسی چشات ناز میبینه سال نو شما هم مبارک
مان الا
15 فروردین 95 10:38
ای الهی عزیزم چقد با مزه شده این طلا بوووووووووووس در ضمن عدتون هم مبااااااااااارک
مامان دلنیا
پاسخ
ممنون عزیزم عیدشمام مبارک
مان الا
15 فروردین 95 10:40
رمز اگه ممکنه
مامانی ساره
20 فروردین 95 12:25
سلام عزیز دلمممممممممممممممم 30 ماهگیت مبارک ماشاءالله با این موهای بلندت چه ناز شدی همین شیرین زبونیهای بچه هاست که زندگی رو زیبا میکنه و غمهای آدم رو به فراموشی میسپاره. مامانی از طرف من دلنیاجون رو ببوس و براش اسپند دود کن تا از چشم بد دور باشه
مامان دلنیا
پاسخ
سلام عزیزم ممنون چشاتون ناز میبینه واقعا همینطوره من اگه دلنیا نبود دووم نمی اوردم تو این مشکلات وبحرانهای عظیم ساره جونو ببوسین از طرف من
مامان افسانه
7 اردیبهشت 95 0:11
سلام منظر جونم خوبی دلنیا جونم خوبه؟؟کم بهتون سر میزنم ولی وبتون رمزی شده فداتون بشم خواستم در جریان باشین به یادتونم
مامان دلنیا
پاسخ
سلام عزیزم خیلی دلم براتون تنگ شده بود کجایین پس؟؟ مرسی منم همیشه به یادتون هستم دنیا جونو یه عالمه ببوس خاله فداش
مامان رویا
13 خرداد 95 10:37
ماشالا به دخمل نازو شیرین. چون مطالب اخیرتون رمز دار بود نتونستم بخونمتون ولی اینارو خوندم و لذت بردم از این عسل خانم خدا حفظش کنه و زیر سایه پدر مادرش بهترین ها رو تجربه کنه انشاءالله. آهنگ وبلاگتون عااااالییییه . آفرین به مامان جون خوش ذوق و با احساس دلنیا جون
مامان دلنیا
پاسخ
سلام عزیزم ممنون خیلی لطف دارین ایشالله شما هم درکنار همسرتون وگل پسرای شیرینتون بهترینهارو تجربه کنین
مامان و بابای مانی جون
14 شهریور 95 16:00
عزیز دلم اومدم عکساتو ببینم ولی مامان جونت پسوورد نذاشته واسم عزیز دلممممممم
مامان دلنیا
پاسخ
شرمنده دوستم برات میفرستم
بیمه عمر
8 آبان 95 14:47
عالی بود مرسی از شما
سیما
21 آذر 95 13:17