دلنیادلنیا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره
پیوند عاشقانه ما پیوند عاشقانه ما ، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره

نی نی خوشکله

29ماهگی طلاخانم

1394/11/15 19:27
نویسنده : مامان دلنیا
625 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر قشنگم محبت

 

29ماهگیت مبارک جشنجشنجشن

 

نفسم این لحظات شیرین ترین لحظات زندگیمه بغل

 

وقتی نگات میکنم یا صدای قشگتو میشنوم  یا بازی کردن ونقاشی کشیدنتو میبینم

 

انگار دنیا دارم ودنیا برام بهشت میشه فرشته

 

عزیزدلم هزار ماشالله خیلی خوشکل وناز حرف میزنیبوس

 

باعروسکاتواسباب بازیات خیلی مهربونی بغل

 

وقتی تو خونه دوچرخه سواری میکنی وعروسکت زیر چرخ بره با تمام احساس میگی

 

عزیزدل من (خیلی قشنگ اینومیگی)

 

چون من وقتی میگم اینکارو انجام بده میگی چشم بعد من میگم فدای چشم گفتنت

 

توهم وقتی چیزی ازم میخوای من میگم چشم خیلی ناز وملوس مگی فدای چشم گفتنت

 

منم میگم خدا نکنه نفس مامان بغل

 

نقاسی کشیدنت خیلی بهتر شده دیروز دفترتو اوردی نشونم دادی گفتی مامان عمو کشیدم زیبا

 

حالا عمو هم نداری فکرکنم دوست بابایی منظورت بودچشمک

 

خیلی خوب همه چیو میفهمی به هردوزبان یعنی کردی و فارسی کامل مسلطی جشن

 

دیرزصبح خواب بودی بابا اومد کنارت بخوابه که خیلی عصبانی سدی وگفتی مامان :

 

نمیذاره بخوابم خنده

 

من وبابایی اینقد خندیدم قه قههقه قههفعلا همینا

 

عکس عمو جونم میذارم

 

بهمن ماه 94

 

خودم خیلی ذوق کردم اینکه چشمشو چطور کشیدی حالت دهنو...باریکلا دخترمجشن

 

اینجا داری چیپس وماست میخوری

عکس پایین میگی :مامان اینجوری میخورمخوشمزه

 

پسندها (6)

نظرات (10)

مامان افسانه
17 بهمن 94 1:18
سلاااام عقولک مهربون من خوبی خاله جوووووووووووون فداااات منظر جونم فکر کنم سمت شما تابستون اومده هاااا لباسای دلنیا جون لباسای تابستونهمنم همش میگم زودتر هوا از این بلاتکلیفی در بیاد یه نفسی بکشیم بووووووووووووووووووووووس فداتووووووووووون
مامان دلنیا
پاسخ
سلام عزیزم یزد سرمای سوزناکی داره ولی امسال اصلا زمستون واحساس نکردیم ولی خب بیرون برا بچه ها که حساسن یه خرده سرد بود واین لباسایی که تنشه فقط تو خونه اینطور میپوشه .بیرون از این خبرا نیس منم دوس دارم این فصل بگذره .چون بارون وبرفی که ندیدم حداقل هوا خوب شه دنیا جونو ببوس یه عالمه
مامان اهورا
17 بهمن 94 11:26
سلام دوست خوبم حالتون چطوره؟پیکاسوی ما خوبه؟ چه عمویی کشیده
مامان دلنیا
پاسخ
سلام عزیزم . ممنون خودت خوبی ؟اهورا جون ونی نی خوسکله چطوره ؟ اره واقعا خودم خلی ذوق زده شدم دیدم
مامان آنیسا
18 بهمن 94 8:55
29 ماهیگت مبارک دلنیا جونم نوش جونت چیپس و ماست
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی عزیزم
اتی مامان
19 بهمن 94 8:24
الهی چه دختر نازیماشالله به دلنیای شیرینعزیزم نقاشی رو عالی کشیدی آفرین عزیززززم29ماهگیت مباااااااارک
مامان دلنیا
پاسخ
ممنون اتی جون دوست گلم خیلی لطف داری
مامان طاها
19 بهمن 94 13:04
ماشالله چه بزرگ شده عزیزم.
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی خاله
مامان و بابای مانی جون
19 بهمن 94 18:05
واااای خاله ماشالله روزبه روز بزرگتر میشییی خدا حفظت کنههه خشگلکمممم چقد نقاشیت قشنگههه.مانی جوون فعلا خط خطی کردن بلده
مامان دلنیا
پاسخ
ممنون عزیزم لطف داری الهی فدای مانی جونم بشم من
بابا حمید
3 اسفند 94 8:10
سلام آبجی گل ومهربونم صبح شما بخیر و خوشی ممنون از لطف ومحبتت آبجی گلم که به وب سوگند جوون سر زدید با افتخار وب لیندا جووون را لینک میکنم شماهم دوست داشتین لینکمون کنید بازهم بهمون سر بزنید خوشحال میشیم ماهم به شما سر میزنیم از طرفم لیندا جووووون را ببوسید مانا و برقرار باشی آبجی گلم .................................... هر وقت روز بدي را تجربه ميكنيد و انگار تمام اتفاق هاي آن روزتان بر خلاف ميل شماست اين را فراموش نكنيد كه هيچكس به شما وعده نداده است كه زندگي شما بدون مشكل خواهد بود! بدون روزهاي سخت ، شما هيچوقت قدر روزهاي خوب رو نميدونيد! يك نفس عميق بكشيد،و به خود بگوييد اين فقط يك روز بد است، نه يك زندگي بد!!!!! يادت بماند كه، "مردم همانقدر شاد هستند كه ذهنشان را به سمت شادي مي كشانند" .......................... لبخند بزن به زندگی… لبخند بزن به نسیمی که مدام نوازشت می کند و به بلبلانی که با حس و شوقی وصف ناپذیر برایت ترانه ای عاشقانه سر می دهند لبخند بزن به دیروزی که خوش بود و به امروزی که زیباست و به فردایی که رویایی خواهد بود… لبخند بزن به آسمانی که برای لطافت زمین زیر پایش، اشک شوق جاری می سازد… لبخند بزن به شقایق ها، نیلوفر های آبی و نرگس ها لبخند بزن به تمام گلهای عالم که از زمینی سخت می رویند و جهان را زیبا می سازند… لبخند بزن به خدایی که با نعمتهایش لبخند را میهمان لبهایت می کند…!
مامان دلنیا
پاسخ
ممنون منم شما لینک میکنم از پیام زیبا وتاثیرگذارتون ممنون
بابا حمید
4 اسفند 94 12:23
سلام آبجی گلم ظهر شما بخیر و خوشی ممنون از لطف ومحبتتان منتظر حضور سبز شما هستیم موفق وموید باشید ﺑﺮﺍﯼ ﺧﻮﺩﺕ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﮐﻦ .. ﺑﺮﺍﯼ ﻫﺮﮐﺲ ﮐﻪ ﺍﺭﺯﺵ ﺗﻮﺭﺍ ﺩﺍﺭﺩ ﻭﺍﺭﺯﺵ ﺗﻮﺭﺍ ﻣﯿﺪﺍﻧﺪ ﯾﺎﺩﺕ ﺑﺎﺷﺪﺑﻬﺘﺮﺍﺳﺖ ﺁﻧﻬﺎﯾﯽ ﮐﻨﺎﺭﺕ ﺑﺎﺷﻨﺪ ﮐﻪ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻧﺪ ... ﻭﺁﻧﻬﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻧﺪ ﺗﻮﺭﺍﺑﺮﺍﯼ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﻨﺪ ... ﺑﮕﺬﺍﺭﺑﻘﯿﻪ ﺍﺭﺍﻡ ﻭﺑﯽ ﺳﺮﻭﺻﺪﺍﺭﺍﻫﺸﺎﻥ ﺭﺍﺑﮕﯿﺮﻧﺪﻭﺑﺮﻭﻧﺪ
مامان دلنیا
پاسخ
ممنون متنهایی که میذارین واقعا عالیه خیلی ممنون
مامان صدرا
13 اردیبهشت 95 21:16
سلام خانومی دخمل نازی دارین خدا حفظش کنه به ما رمز نمیدین
مامان دلنیا
پاسخ
سلام عزیزم مرسی
مامان و بابای مانی جون
14 شهریور 95 16:02
وای عزیززززز خالهه چه بزرگ خوشگل و خانم شدی جیگررر مامان بگو واسه عزیز خاله اسفند دود کنهه
مامان دلنیا
پاسخ
ممنون عزیزم لطف دارین