دلنیادلنیا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره
پیوند عاشقانه ما پیوند عاشقانه ما ، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

نی نی خوشکله

ادامه پست 22ماهگی...

1394/4/18 11:40
نویسنده : مامان دلنیا
1,214 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به روی ماه نازنین دخترم

 

الهی مامان فدات شه اینقد ماهی

 

دیشب رفته بودیم پارک .یه عالمه نی نی هم اونجا بود

 

حسابی خوش گذروندی .دیگه کاملا مستقل با وسایل بازی میکردی

 

وبا نی نی ها ارتباط برقرار میکردی

 

وقتی سرسره بازی میکردی یه بار نوبتتو دادی به یه نی نی کوچولو

 

خیلی مهربون وبا گذشتی

 

یه دفه سروکله یه گربه پیدا شد وتو رفتی سراغش

 

همش میگفتی پیشی پیشی

 

یه پسر کوچولو اومد گربه رو اذیت کنه تو داد زدی که کاریش نداشته باشه

 

وکلی نگران گربه ملوس شده بودی

 

بعد از اینکه حسابی بازی کردی ساعت00:30 بود گفتم بریم خونه

 

تو هم با صدای نازت گفتی بسه بسه(یعنی بازی بسه)

 

وبدون گریه وغرغر کردن رفتیم خونه

 

ماشالله به دخمل عاقل وخوشکلم

 

اخه دیدم بعضی نی نی ها رو باگریه از وسایل جدا میکنن

 

وقتی میخوای خرابکاری کنی ومن یا بابایی بهت میگیم عزیزم اینکارو نکن

 

تو هم انگشتتو میذاری رو بینیتو میگی هیس هیس

 

اینقد ناز اینکارو میکنی که منو بابایی خندمون میگیره وبی خیال خرابکاریت میشیمخنده

 

در مورد پوشک هم قبلا گفتم از 2ماهگی شبها بدون پوشک میخوابیدی

 

وشاید تواین مدت 2یا3بار جاتو خیس کردی اونم وقتی احتمالا سردت شده

 

چند ماهی هم هست که تو خونه پوشک نیستی ومیبرمت دستشویی

 

حدود 10 روزی میشه که خودت میگی ببرمت

 

دیشبم که خودت شلوارتودراوردی و دردستشویی وباز کردی

 

من اومدم پیشت گفتی برو برو

 

خودت رفتی کارتو انجام دادی واومدی بیرون الهی فدات بشم همه کسم که اینقد مستقل شدی

 

ولی برای بیرون رفتن پوشکت میکنم وقتی برمیگردیم تمیز و کاری نکردی

 

صبح که ساعت 9و10 بیدار میشی وبابایی خونه نیس

 

اولین کاری که میکنی سراغ بابا رو میگیری وبلند میگی :

 

بابا بابا

وقتی هم برمیگرده وزنگ ایفن ومیزنه میپری هوا ومیری استقبالش

 

تو ماه رمضون وقتی غذا یا میوه میخوردی یه لحظه متوجه میشدی که من نمیخورم

 

قاشقتو می اوردی سمت من ومیگفت بخور

 

الهی فدات بشم که به فکر مامانی هستی منم میگفتم خوردم نفسی

 

میگم نفس مامان کیه؟ میگی من

 

میگم زندگی مامان کیه؟ میگی من

 

میگم همه کس مامان کیه؟میگی من

 

میگم جوجه کیه :  هیچی نمیگی خنده

 

راستی چون من وبابای به زبان کردی حرف میزنیم تو کردی هم متوجه میشی

 

تو سایت هم خوندم بچه هایی که 2زبان همزمان یاد بگیرن دیر حرف زدن وشروع میکنن

 

خیلی برام جالبه یه جمله رو کردی بگیم یا فارسی تو متوجه میشی

 

راستی از رانندگیت نگفتم

 

هزار ماشالله رانندگیت حرف نداره

 

میذاریمت پشت فرمون

 

اینقد حرفه ای فرمون وتکون میدی وترمز دستی و میکشی و میخوای دنده عوض کنی

 

پات به کلاج نمیرسه والا این کارو میکنی

 

عکسای زندگیم در ادامه مطلب

                                                     اینجا گفتم برا مامان دعا کن

                 

                                                      اینجا وقتی میگی هیس

                  البته توعکس خودم بهت گفتم بگی وقتی خودت با حس میگی خیلی بامزه س

               

                                         اینجا پشه نیشت زده داری پماد میزنی

               

               

                                        اینجا گفتم ژست بگیر اینجوری وایسادیبوس

               

               

                                    اینجا توپها رو ازهر رنگی یه دونه گذاشتم تو صافی

                                 بقیه رو خودت به رنگشون دقت کردی وجداشون کردی

                                                بعدش برا خودت دست میزدیمحبت

               

                                                    نماز خوندن دلنیا خانم

                                          فدای قد وبالای نازت بشه مامانی

                                  

بای بای

پسندها (6)

نظرات (17)

nikta
25 تیر 94 19:05
سلامــ مامانــــ مهربونــــ من در یک مسابقه نی نی وبلاگی شرکت کردم خوشحال میشم به من رای بدید و کد 2 را ارسال کنید آدرســـــــ وب مسابقه : atefeh-okh.niniweblog.com
مامان اهورا
26 تیر 94 12:44
سلام دوست خوبم حالتون خوبه؟ هزار ماشالا به این دختر فهمیده و عاقل قدرشو حسابی بدون اینجور بچه هایی کم پیدا میشه
مامان دلنیا
پاسخ
سلام عزیزدلم مرسی خوبیم شما خوبین؟ اره عزیزم همینطوره . خودمم روزی هزار بار خدا رو به خاطر داشتنش شکر میکنم
اتی مامان
26 تیر 94 20:32
آفرین به دلنیا جونمماشالله به شیرین من فرشته کوچولوی خونه
مامان دلنیا
پاسخ
مرسی خاله مهلبونم
ایدا
29 تیر 94 1:55
سلام خوش حال میشم از وبلاگ من دیدن کنی من آپم
مامان آنیسا
30 تیر 94 17:01
100 تا بوس به دلنیای خوشکلم
مامان مینا و باباسعید
31 تیر 94 0:31
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااام سلااااااااااااااام سلاااااااااام سلاااااام سلاااام سلاام سلام .♥ .♥ ..♥ ...♥ ....♥ .....♥آپم بهم سر بزني خوشحالم مي‌كني ......♥......................♥...♥ ..........♥.............♥............♥ ..............♥.....♥...................♥ ...................♥.....................♥ ................♥......♥..............♥ ..............♥.............♥....♥ .............♥ ...........♥منتظرتم .........♥ ......♥ ....♥ راستش تولد دخترمه اگه شد بیاید وبراش یادگاری بنویسید خوشحال میشم
مامان افسانه
31 تیر 94 0:56
سلام به دوست گل و ماه و مهربونم خوبی عزیزم دلنیای نازم خوبه روی ماهشو ببوس گه اینقدر ماه شده هزااااارماشاالله خوردنیه خالشهههههه چقدر خوب که دیگه پوشکش نمیکنی منم خیلی دوست دارم دنیا رو زودتر از پوشک بگیرم بچه ام خودش راحت میشه راستی از شیر گرفتن دنیا خییییلی راحت بود اصلا فکرشو نمیکردم دنیایی که مدام شیر میخورد یهو زده بشه فکر کنم دز فلفل ش زیاد بودولی از وقتی از شیر گرفتم عالی شده دوباره وزن گرفته تپل شده خوب غذا میخوره از طرفی خودمم بدنم داره یکمی جون میگیره خلاصه که تو هم مقاومتکن تا پیروزی راهی نمونده
مامان دلنیا
پاسخ
سلام عزیزدلم ماخوبیم دنیا جونم چطوره ؟عشق خاله هزار ماشالله تپل مپلی خاله ممنون از دلگرمیت اره بزودی اقدام میکنم چون حتی شنیدم این شیر دیگ خاصیتی نداره برای بچه ها دنیا جونویه عالمه ببوس قربونش برم
مامان مینا و باباسعید
2 مرداد 94 0:22
سلام مرسی که بهمون سرزدید
مامان دلنیا
پاسخ
خواهش میکنم خوشحال شدم از اشناییتون
♥ مه آ سا ♥
3 مرداد 94 2:28
. ¶¶ . . ¶¶¶ ..¶¶¶ . . . . . . . ¶¶¶ . . ¶¶¶.¶ .¶¶ . . . . . . .¶¶¶.¶. .¶¶¶. . .¶¶ . . . . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶¶ . . .¶¶¶ . . . . . .¶¶¶¶¶ . . ¶¶¶¶.¶¶ .¶¶ . . . . . ¶¶¶¶. . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶. . . . .¶¶. . . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶. . . . ¶¶. . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. . ¶¶ . . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶.¶¶ .¶¶. . . . .¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶.¶¶ .¶¶¶¶¶ . . . . . ¶¶.´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ .¶¶¶¶¶¶¶. . . .¶¶. ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶ . .¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶ . . .¶¶¶¶¶¶. ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶ . . . .¶¶¶¶¶¶¶. . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶ . . . . . . . .¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . . ¶¶. . ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . .¶¶. . .´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´´´¶¶¶¶ سلام دوست جونم وبلاگت عالیه عزیزم بازم مثل همیشه مزاحمت شدم که بگم آپــــــــــــــــم دوست داشتی بیا و برام نظر بده عزیزم منتظرت هستم عزیزم
زهـــــــــرا
3 مرداد 94 13:00
سلام میشه توی مسابقه نی نی کوچولوی من شرکت کنین ممنون میشم دوستون دارم،زهرا
مامان دلنیا
پاسخ
ممنون گلم
♥ مه آ سا ♥
3 مرداد 94 19:05
مرسی عزیزم که اومدی پیشم
(̲̅P̲̅)(̲̅E̲̅)(̲̅G̲̅)(̲̅A̲̅)(̲̅H̲̅)
8 مرداد 94 10:58
_______________ %% ______________ %%% _____________ %%%%% ____________ %%%%%% _____________ %%%% _____________ %%% _____________ %%% _____________ %%% _____________ %%% _____________ %%% _____________ %%% _____________ %%% _____________ %%%__%% _____________ %%%__%__% _____________ %%%___%__% _____________ %%%___%___% _____________ %%%___%____% _______ %%____%%%__%____% ______ %__%__%%%%%%__%% ______ %___%%_____%____%% _______ %____%%%%%_%% ________ %___________%% _________ %_________%% _________ %%__SLM___%% ________ %%_________%%% _______ %%___upam____%%% ______ %%____zOd biya____%% _____ %%__mOntazeretam___%% _____ %%__________________%% _____ %%%________________%% ______ %%_nazar yadet nare_%%% _______ %%%______fadat __%%% _________ %%%%________%%% ___________ %%%%%%%%%
♥ مه آ سا ♥
9 مرداد 94 2:47
تقدیم به دوست خـــــــــــــوبم وبلاگت حرف نداره ایشاالله همیشه شاد باشی دوست داشتی سری بهم بزن
آنیتا
12 مرداد 94 10:20
سلام دلنيا جونم و مامان گلش من از گربه بدم مياد آدم رو كه ميبينه دمشو ميده بالا خوبه كه دخملكمون گريه نكرده و نق نق نكردهچه دختر زرنگى داريم مامانى خودش ميره دستشويى الهى فداتشم خوشگل خانومم عكس هات عالين عزيزم اميدوارم هميشه زنده و سلامت باشى گلكم قربون ژست گرفتناتنمازت قبول باشه خانوم گلم با افتخار لينكتون كردم
مامان دلنیا
پاسخ
سلام عزیزم. اره منم از گربه زیاد خوشم نمیاد ممنون که اومدین منم با افتخار شما رو لینک کردم. باعث افتخاره بازم بیاین پیشمون
آنیتا
12 مرداد 94 21:38
خصوصی داری خانومی
مامان دلنیا
13 مرداد 94 7:10
سلام بر دلنیا و مامانی مهربونش ماشاءالله خ خ خ ناز شده- مامانی حتما اسفند دود کن چقدر بامزه منظورش رو می رسونه خدا حفظش کنه بـــــــــوس
مامان دلنیا
پاسخ
سلام عزیزم مرسی سلامت باشی چشم حتما
مامان و بابای مانی جون
14 مرداد 94 14:53
ای جونمممممممم خاله فدات شه فدای اون نماز خوندنت گلم چقد قشنگ چادر گرفتی افرین خاله جون
مامان دلنیا
پاسخ
خدانکنه خاله جونم مرسی خاله